شناسهٔ خبر: 50266583 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

ورزشی

صاحب‌خبر -

مجیدی: آجورلو چالش‌ها را به حداقل رساند

 فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر هوادار در هفته نخست فصل بیست و یکم لیگ برتر اظهار کرد: برای فصل جدید با توجه به تغییر مدیریت و تیم، فکر می‌کنم تیم خوب و جوانی داریم. امیدوارم بازی‌هایی ارائه دهیم که هواداران را خوشحال کند. من و بازیکنانم تمام تلاش خود را برای موفقیت استقلال انجام می‌دهیم. سرمربی استقلال درباره حضور مصطفی آجورلو در باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: من از آقای آجورلو تشکر می‌کنم که در مقطع زمانی کوتاه مشکلات را به حداقل رساندند. ما الان زمین تمرین داریم و بازیکنانم دیگر تا ۱۲ شب منتظر نمی‌مانند که بدانند زمین تمرین کجاست. امروز به بازیکنان پول پرداخت شده است. در کل باید بگویم با وجود مشکلاتی که داشتیم، کادر مدیریت جدید، چالش‌ها را به حداقل رساند.

 

عنایتی: بازی با استقلال همیشه برایم سخت است

 

رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در هفته نخست فصل بیست و یکم لیگ برتر فوتبال گفت: امیدوارم فصل خوبی برای ما باشد. چه موقعی که من مقابل استقلال بازی کردم و چه الان که به عنوان سرمربی حضور دارم، دیدار با استقلال برای من خیلی دشوار بوده است. با تیمی بازی داریم که سخت‌کوش و جنگنده است. تمام تلاش خود را می‌کنیم که یک بازی خوب ارائه دهیم. با توجه به بازیکنانی که به خدمت گرفتیم و تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه، امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم. او ادامه داد: بازی‌های اول لیگ خیلی سخت است چون تیم‌ها از هم شناخت ندارند. ما هم تغییرات زیادی داشتیم و بازیکنان مختلفی را جذب کردیم. اعتقاد دارم بازیکنان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

 

رقم سیتی برای فروش استرلینگ به بارسلونا

 

رحیم استرلینگ بازیکنی است که بارسلونا برای تقویت خط حمله خود او را در نظر گرفته است. استرلینگ تا سا 2023 با منچستر سیتی قرارداد دارد. باوجود آنکه این بازیکن به خاطر درخشش فودن جایگاه خود را در ترکیب اصلی سیتیزن ها از دست داده است با این حال سران باشگاه به راحتی حاضر به فروش این بازیکن نیستند. مارکا در  ادامه رقم فروش استرلینگ را اعلام کرد و نوشت: سران سیتی برای فروش استرلینگ به بارسلونا 80 میلیون یورو می خواهند و این باعث می شود تا احتمال این انتقال بسیار بعید باشد. منچستر سیتی جزو ثروتمندترین باشگاه های اروپایی است و به همین خاطر به راحتی بازیکنان خود را با رقم های پایین از دست نمی دهد و این کار آبی اناری ها را سخت کرده است.

 

بیانیه باشگاه پرسپولیس در حمایت از تیم

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای از بازیکنان و کادر فنی تیمش حمایت کرد. دربخشی از  این بیانیه آمده است: در روزها و شب‌هایی که گذشت، روی تلخ فوتبال را با هم و در کنار هم تجربه کردیم. آن گونه که در هنگامه قهرمانی و خلق افتخارها همراه هم بوده‌ایم اکنون نیز کنار هم خواهیم ایستاد. از بازیکنان و به طور خاص از سرمربی تیم خود حمایت و اعتماد قاطع خویش را اعلام می‌کنیم. هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس، به توانمندی و درایت یحیی گل‌محمدی و همکارانش، اعتقاد راسخ دارند و این نیازی به گفتگو ندارد. این حمایت از اصول اساسی باشگاه است. از هواداران عزیز نیز درخواست می‌کنیم در این لحظات حساس و آینده‌ساز و در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر با حمایت خود به هر شکلی که می‌دانند، سرخپوشان قهرمان ایران را با پشتوانه‌ای قوی‌تر، روانه رقابت‌ها کنند.

نظر شما