شناسهٔ خبر: 50266253 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

ادعای عجیب پرسپولیسی ها درباره تیم ملی پس از شکست برابر الهلال

پارس فوتبال

ظاهرا شنیده شده است بازیکنان پرسپولیس پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا، به ملی پوشان ایران گفته اند شانس آوردیم با عربستان همگروه نشده ایم!

صاحب‌خبر -

پرسپولیس

به گزارش روزنو، پرسپولیس با قبول شکست سنگین در خانه الهلال عربستان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

پرسپولیس ایران نایب قهرمان دوره قبل رقابت‌ها برای سومین حضور در فینال به مصاف تیم متمول و کهکشانی الهلال رفت و با قبول شکست ۳ بر صفر از دور رقابت‌ها کنار رفت. در نیمه اول سالم الدوسری برای الهلال گلزنی کرد. در نیمه دوم هم گومیس دبل کرد تا نتیجه به سود الهلال رقم زده شود.

اما آنچه شاگردان یحیی گل محمدی را شوکه کرد نمایش فوق العاده و بازی عالی تیم حریف به ویژه ملی پوشان تیم الهلال بود. بازیکنان پرسپولیس که خودشان را برای پیروزی در زمین حریف و خاک عربستان آماده کرده بودند از همان شروع بازی تحت فشار میزبان قرار گرفتند.

شروع بازی با حملات پرتعداد تیم الهلال عربستان همراه بود. الهلالی‌ها که از امتیاز حمایت تماشاگران خودی استفاده می‌کردند در دقایق ابتدایی سرخ پوشان را تحت فشار قرار دادند تا بتوانند به گل برسند. آبی پوشان در ۱۰ دقیقه ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند و فشار زیادی را روی دروازه شاگردان گل محمدی آوردند تا بتوانند به گل زودهنگام برسند، اما در رسیدن به هدفشان ناکام بودند.

آبی پوشان عربستانی در دقیقه ۲۷ دروازه پرسپولیس را توسط سالم الدوساری ملی پوش خود باز کردند و در ادامه هم دو گل دیگر زدند تا سند حرف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا امضاء شود.

پرسپولیسی‌ها پس از پایان بازی با ناراحتی و سکوت به اتاق‌های خود رفتند و استراحت کردند. شاگردان یحیی گل محمدی پس از بازگشت به تهران و تمرین در ورزشگاه شهید کاظمی دوباره یاد بازی برتر الهلال و ملی پوشان این تیم افتادند.

در همین ارتباط شنیدیم بازیکنان پرسپولیس به همبازیان ملی پوش خود گفته اند که تیم ملی ایران شانس آورد در گروه عربستان نیفتاد وگرنه کار بسیار سختی برای صعود داشت و…

چندی پیش نیز برانکو ایوانکوویچ سرمربی فعلی عمان و سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره تیم ملی ایران گفت:

ایران در گروه A قرار دارد، گروهی که به همراه کره جنوبی، امارات، لبنان، عراق و سوریه است و من فکر می‌کنم آن گروه ضعیف‌تر از گروه B است که عمان در آن قرار دارد. زیرا در گروه ما سه تیم ملی ژاپن، عربستان سعودی و استرالیا وجود دارند، تیم‌هایی که به طور منظم در جام جهانی بازی می‌کنند و تجربه زیادی دارند. فکر می‌کنم ایران و کره جنوبی به راحتی به عنوان تیم‌های اول به جام جهانی بروند.

حرف‌های سرمربی کروات نیز واکنش‌هایی در داخل ایران به همراه داشت، اما با پیروزی‌های تیم ملی عربستان احیاء شده و بازیکنان ملی پوش الهلال ثابت شد شاید برانکو بیراه هم نگفته است. حرفی که دوباره سرتمرین پرسپولیس توسط شاگردان برانکو تکرار شد!

برچسب‌ها:

نظر شما