شناسهٔ خبر: 50265755 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

گومیس-مارگا؛ درخشش این زوج ادامه دارد

زوج فرانسوی خط حمله آبی‌پوشان ریاض موفق شدند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با همکاری یکدیگر گل نخست الهلال را به ثمر برسانند.

صاحب‌خبر -

ورزش سه: زوج فرانسوی خط حمله آبی‌پوشان ریاض موفق شدند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با همکاری یکدیگر گل نخست الهلال را به ثمر برسانند.

گومیس-مارگا؛ درخشش این زوج ادامه دارد

از ساعتی پیش اول دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا میان دو تیم عربستانی النصر و الهلال آغاز شده، دیداری که به میزبانی ورزشگاه کینگ سعود یونیورسیتی برگزار می‌شد؛ الهلالی‌ها برای رسیدن به فینال و کسب چهارمین قهرمانی آسیایی‌شان تلاش می‌کردند و هدف النصری‌ها هم جبران مافات فصل گذشته و انجام ماموریت نیمه‌تمام سال قبل و رسیدن به فینال بود.

گومیس-مارگا؛ درخشش این زوج ادامه دارد

زوج فرانسوی موسی مارگا-بافی تمبی گومیس که در مقابل استقلال و پرسپولیس ایران هم نمایش درخشانی را از خود نشان دادند، امشب هم مقابل النصر به درخشش خود ادامه دادند و این‌بار نوبت گلزنی مهاجم سابق پورتو بود.

گومیس-مارگا؛ درخشش این زوج ادامه دارد

روی پاس زیبای گومیس، موسی مارگا در دقیقه 17 توانست از زاویه بسته توپ را به تور دروازه النصر بچسباند تا این‌چنین اولین گل مسابقه به سود آبی‌پوشان ریاض به ثمر برسد.

گومیس-مارگا؛ درخشش این زوج ادامه دارد

این نخستین گل موسی مارگا پس از پیوستن به الهلال در لیگ قهرمانان آسیا بود؛ او پیش از این توانسته بود برای گومیس گل بسازد و حالا در قامت گلزن برای آبی‌های شهر ریاض ظاهر شد تا تیمش را در یکقدمی صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار دهد.

نظر شما