شناسهٔ خبر: 50264950 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رونمایی جالب از پیراهن هوادار به سبک اروپایی(عکس)

تیم تازه لیگ برتری شده هوادار تهران پیش از بازی با استقلال با انتشار یک کلیپ از پیراهن‌های فصل جدیدش رونمایی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فصل بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی آغاز شد که اکثر تیم‌های بزرگ ایران مانند استقلال و پرسپولیس مراسم یا ویدئوی خاصی برای رونمایی از پیراهن‌های فصل جدیدشان در نظر نگرفته بودند و حتی پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی احتمالا با همان پیراهن‌های پیشین خود فصل را آغاز خواهد کرد.

 

رونمایی از پیراهن تیم‌ها اتفاقی است که در تمام لیگ‌های معتبر رخ می‌دهد اما تیم‌های ایران گاهی آن قدر درگیر مشکلات مختلف پیش فصل می‌شوند که دیگر فرصتی برای رونمایی درخور پیدا نمی‌کنند. اما درست در فاصله یک روز تا اولین دیدار تیم تازه لیگ برتری شده هوادار، با انتشار ویدئوی رونمایی با سلیقه از هر سه لباس این تیم تا حد زیادی سورپرایز شدیم.

 

 

 

 

 

در این ویدئو که محمد قاضی، مرتضی آقاخان، رضا عنایتی و... حضور دارند مشخص شد که این تیم دیگر با رنگ بنفش در همه مسابقاتش حاضر نخواهد شد. در هوادار با توجه به تغییر مالکیت احتمال این طور تغییرات نیز وجود داشت و مالک جدید لباس آبی را به عنوان رنگ اصلی این تیم برگزیده است. لباس دوم هواداری‌ها سفید رنگ خواهد بود که مقابل استقلال با این لباس بازی خواهند کرد و پیراهن سوم این تیم نیز بنفش رنگ است.

 

البته با تغییر رنگ لباس این تیم شایعات تغییر نام هوادار نیز بیش از پیش شنیده می‌شود و احتمالا در ادامه فصل به جای هوادار نام دِیهیم را برای این تیم به کار ببریم. به جز رنگ لباس این تیم، طراحی آن نیز شباهت بسیاری با لباس تیم دیهیمی که در دهه ۱۳۳۰ در تهران بازی می‌کرد وجود دارد؛ به خصوص پیراهن دوم‌ این تیم که با پیراهن سفید رنگ و شورت و جوراب مشکی شباهت زیادی به لباس اصلی دیهیم تهران پیدا کرده است. همه این موضوعات گمانه زنی‌ها در مورد تغییر نام هوادار را زیادتر می‌کند و باید دید در نهایت چه اتفاقی برای تیمی که با رضا عنایتی پرورش یافته خواهد افتاد.

 

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما