شناسهٔ خبر: 50264711 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

منتظری در تشریح دستور کار کمیسیون فرهنگی:

کمیسیون فرهنگی مجلس برای پیگیری مصوبات سفر استانی کارگروه تشکیل داد

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز کمیسیون کار گروهی برای پیگیری مصوبات سفرهای استانی تعریف شد.

صاحب‌خبر -

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار امروز (سه شنبه ۲۷مهرماه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای نشست امروز موضوعات و مباحث فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه جزییات مطرح شده در سفر اعضای کمیسیون به استان چهارمحال و بختیاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه نشست هر یک از اعضای کمیسیون که در سفر دو روز به استان شهرکرد حضور داشتند، گزارشی از این سفر ارائه کردند، راستینه هفشجانی نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان به عنوان نماینده دعوت کننده اعضای کمیسیون به این استان جمع بندی تحلیلی خود را از این سفر عنوان کردند، در پایان مقرر گردید سند ارتقای شاخص‌های فرهنگی،هنری،ادبی و قرآنی این شهرستان با همکاری کمیسیون فرهنگی تهیه شود.  

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین در ادامه جلسه مصوب گردید، به تفکیک وزارتخانه‌ها انتظارات حمایتی و قابل پیگیری از طریق دبیرخانه به کمیسیون ارسال شود، در این نشست مقرر شد مدل مفهومی سفرها طراحی و در کمیسیون تصویب شود.

منتظری خاطر نشان کرد: در پایان این نشست کارگروهی برای پیگیری مصوبات سفرهای استانی تعریف شد که طبق آن مجید نصیرایی سخنگوی کمیسیون، نماینده ای که اعضای کمیسیون را به استان خود دعوت می‌کند و  همچنین آقای سرمست دبیر کمیسیون به عنوان اعضای این کار گروه  تعیین شدند. /

پایان پیام

نظر شما