شناسهٔ خبر: 50264699 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

محمد ربیعی: بازیکنان ما هنوز به هماهنگی نرسیدند/ سپاهان مزد برتری خودش را گرفت

سرمربی مس رفسنجان در مورد شکست 2 بر صفر برابر سپاهان صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی در نشست خبری پس از دیدار هفته اول مقابل سپاهان اظهار داشت: به محرم نویدکیا و تیم سپاهان خسته نباشید و تبریک می گویم. بازی اول فرازونشیب های زیادی داشت. دیروز هم در مورد میزان هماهنگی لازم صحبت کردم. بازی برای من و تیم ما دو بخشِ قبل و بعد از مصدومیت انصاری داشت.

وی افزود: متاسفانه این تجربه تلخ را سال گذشته هم مقابل ماشین سازی داشتیم که یکی از بازیکنان اصلی ما حین بازی دچار آسیب دیدگی مجدد زانو شد. تا قبل از این اتفاق یک موقعیت ما و یک موقعیت هم سپاهان داشت. بازی در مدار کنترل ما بود اما بعد از مصدومیت انصاری تمرکز تیم ما از بین رفت و در بدترین زمان ممکن گل خوردیم. متاسفانه یک بر صفر عقب افتادیم. در نیمه دوم اشتباهات فردی منجر به گل دوم سپاهان شد اما در 30 دقیقه پایانی بازی یک قسمت پرریسک ازبازی را جلو بردیم. سعی کردیم بازی را کاملا از بالا اداره کنیم. مطمئن بودم موقعیت‌هایی به دست می‌آوریم و به موازات آن موقعیت‌هایی هم در اختیار سپاهان قرار می گیرد. توانستیم یک پنالتی بگیریم که متاسفانه گل نشد.

ربیعی تصریح کرد: با استفاده از موقعیت‌هایی هم که به صورت نصفه و نیمه ایجاد کرده بودیم شاید می‌شد به بازی برگردیم. مصدومیت انصاری و نبود دو مدافع دیگرمان یعنی کعبی و نصیری خط دفاعی ما را با مشکلات زیادی روبرو کرد. باید قبول کنیم که قطعا سپاهان تیم بهتر بود و پیروز شد. ما باید از امروز بیشتر تلاش کنیم. نقاط ضعف را بهتر ترمیم کنیم. هفته اول است. اگر نظم نیمه اول را حفظ می‌کردیم می‌توانستیم بازنده نباشیم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد وضعیت محمد انصاری گفت: هنوز مشخص نشده، امیدوارم اینطور نباشد. باید MRI گرفته شود ولی متاسفانه فکر می‌کنم در اثر این اتفاق پارگی رباط صلیبی باشد. انصاری برای ما بسیار دوست داشتنی و محبوب است. همه تحت تاثیر این قضیه بودیم. سال گذشته هم برای قائم اسلامی خواه در تبریز این اتفاق افتاد که داور خطای بازیکن ما را هم گرفت! امیدوارم مصدومیت انصاری به این شدت نباشد و هرچه سریعتر به تمرینات برگردد.

ربیعی در مورد عملکرد گلر عمانی با توجه به ضربه چیپی که به تیرک خورد و همچنین روی گل سروش رفیعی جاگیری مناسب نداشت، عنوان کرد: جدای از بحث فنی زمان می‌برد که با شرایط اینجا هماهنگ شوند. روی گل دوم او مقصر نبود. توپ کاتبک شد و بعد ضربه زدند. اصلا دید نداشت. روی گل اول هم توپ بلوکه شد. من از فائز راضی هستم. بازی هایش را دنبال می کنم و می‌بینم در چه شرایطی است.

وی افزود: زمانی حساسیت‌هایی وجود دارد. دروازه‌بان سپاهان هم امروز یکی دو اشتباه داشت اما گل نخورد. دو سه بازی طول می کشد تا به هماهنگی برسند ولی از وقتی که الرشیدیرا جذب کردیم به صورت متناوب نقدهایی مطرح شد. با توجه به هزینه‌ای که کردیم و با توجه به قیمت‌های داخلی سعی کردیم بر اساس ظرفیت مالی خودمان بازیکن بگیریم. مطمئنم در طول فصل به ما کمک می کند.

سرمربی مس رفسنجان گفت: سال گذشته هم بازی اول را به استقلال 2 بر صفر باختیم. رفته رفته روندمان از لحاظ هارمونی تاکتیکی بهتر شد. از این بازی هم درس می گیریم. کار می‌کنیم و مطمئنم به روند هماهنگی و رو به جلوی خودمان می رسیم.

نظر شما