شناسهٔ خبر: 50263910 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نویدکیا: با این سیستم و نوع بازی قطعاً در ادامه فصل به مشکل می‌خوریم/ باید منطقی‌تر بازی کنیم و فضاها را از دست ندهیم

گروه‌ استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال سپاهان با وجود برتری مقابل مس رفسنجان تأکید کرد، شاگردانش باید منطقی‌تر عمل کرده و فضاها را از دست ندهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، محرم نویدکیا پس از برتری 2 بر صفر تیمش برابر مس رفسنجان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری اظهار داشت: در نیمه اول بازی خیلی دلچسب نبود و در 10 دقیقه اول بازی خیلی معمولی ارائه کردیم که از تیمی مانند سپاهان انتظار چنین بازی نمی‌رفت.

وی افزود: در ادامه کنترل بازی را کمی به دست گرفتیم و مس نیز در دقایقی صاحب توپ بود و در نهایت بازی پایاپای و معمولی را شاهد بودیم. با اینکه در نیمه اول یکی دو موقعیت نسبتاً خوب داشتیم و به گل هم رسیدیم، اما به نظر من فوتبال بسیار معمولی به نمایش گذاشتیم. در نیمه دوم شرایط بهتر شد و تیم خوب بازی می‌کرد، اما از دقیقه 70 به بعد و پس از تعویض‌های مس این تیم به بازی انتحاری رو آورد تا شانس خود را امتحان کند. با تعویض‌هایی که انجام دادیم انتظار داشتیم خیلی بهتر بازی کنیم و باید از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می‌کردیم، اما در فاز هجومی سازماندهی خوبی نداشتیم. اگر ساختار و نظم خط حمله‌مان بهتر بود و کمی از خودگذشتگی داشتیم شرایط بهتر می‌شد و نتیجه به اما و اگر و پنالتی و اتفاقات دقایق آخر نمی‌کشید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در 20 دقیقه آخر بازی، مس به دلیل حملات زیادی که داشت فضاهای بسیاری در مرکز زمین و پشت مدافعان خود به ما داد، اما موقعیت‌های خود را بچگانه از دست دادیم و باید فیلم بازی را کامل ببینیم و درباره این مسائل با بازیکنان صحبت کنیم. اگر بخواهیم با این سیستم و نوع بازی به مسابقات ادامه دهیم قطعاً به مشکل برمی‌خوریم و باید منطقی‌تر بازی کنیم و فضاها را از دست ندهیم.

نویدکیا گفت: از بازی اول مشخص شد که چه مشکلاتی داریم و باید این واقعیت را قبول کنیم که تیم‌ها می‌خواهند در نقش‌جهان از ما امتیاز بگیرند و حتی تصمیم می‌گیرند با سیستم‌هایی بازی کنند که فشردگی خط میانی و دفاعی آنها بیشتر باشد. باید راهکارهای بهتری پیدا کنیم تا به حریفان خود ضربه بزنیم. البته مشکل تیم در بازی امروز از دقیقه 70 به بعد بود که تیم حریف فضاهای زیادی به ما داد، اما نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.

وی درباره اخطاری که علیرضا مرزبان در این دیدار گرفت، بیان کرد: این اخطار به خاطر اعتراض به داوری نبود. ایشان چون می‌خواست بازی از جریان نیفتد پای خود را در زمین گذاشت و برداشت که فکر می‌کنم از نظر قانونی نباید این کار را انجام می‌داد که از داور اخطار گرفت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره عملکرد بازیکنان جدید تیمش گفت: از هر چهار بازیکن جدیدمان راضی بودم، چون خیلی خوب به تیم کمک کردند و حتی فرشاد احمدزاده نیز که در نیمه دوم به زمین رفت عملکرد خوبی داشت. امیدوارم این روند را در آینده نیز ادامه دهند. به تیم مس رفسنجان بابت بازی هوشمندانه‌ای که در نیمه اول ارائه کرد و تمام فضاهای مرکز زمین و جلوی مدافعان را از ما گرفته بود، خسته نباشید و تبریک می‌گویم.

نویدکیا خاطرنشان کرد: از هواداران سپاهان تشکر می‌کنم چون امروز با اینکه تعداد زیادی از آنها اتوبوس تیم را همراهی کردند هیچکدام جلوی اتوبوس نیامدند و به راحتی به ورزشگاه رسیدیم. امیدوارم هواداران همیشه به همین شکل به تیم کمک کنند تا مشکلی هم پیش نیاید.

انتهای پیام/165/ف

نظر شما