شناسهٔ خبر: 50263476 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادوارد مندی:

غیبت من در لیست توپ طلا ناعدالتی نبود

ادوارد مندی، دروازه بان سنگالی چلسی در مورد غیبت در لیست نامزدهای دریافت توپ طلا صحبت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ادوارد مندی در یک سال اخیر در ترکیب چلسی عملکرد فوق العاده ای داشته و بی تردید یکی از عوامل مهم موفقیت تیم توماس توخل در لیگ قهرمانان اروپای فصل قبل بود. اما نامی از ادوارد مندی در لیست 30 نفره دریافت توپ طلا دیده نشد و حالا این دروازه بان جوان مدعی شد این اتفاق انگیزه او برای پیشرفت و درخشش بیشتر در فصول آتی را بیشتر خواهد کرد.

 

 

ادوارد مندی گفت: گفت: "من لیست نامزدهای توپ طلا را همزمان با همه مردم دبدم و پیام های زیادی از نزدیکان خود و حتی بسیاری از افرادی که نمی شناختم نیز دریافت کردم. من واقعا تحت تاثیر این خیل پیام های مردم، چه در قالب تماس بود و چه در شبکه های اجتماعی قرار گرفتم.

 

این خودش دستاورد بزرگی بوده و واقعا مرا به نقطه ای رساند که انتظارش را نداشتم. این همه محبت و لطف موضوعی است که من را وادار به کار و ادامه تلاش برای کسب عناوین قهرمانی در رده باشگاهی و ملی می کند. این اتفاقات فقط به من شادی و انگیزه بیشتری داده است.

 

آیا فکر می کنم بی عدالتی شده؟ نه، من از این لغت استفاده نمی کنم. این اتفاق که به من انگیزه می دهد تا پیشرفت کرده و بیشتر تلاش کنم تا در سطح باشگاهی و ملی درخشان ظاهر شوم. همانطور که بعد از بازی در لباس تیم ملی سنگال نیز گفتم، این حق رای و آزادی بیان متعلق روزنامه نگاران است و آنها با وجدان و غرور گزینه مورد نظر خود را انتخاب می کنند."

 

برچسب‌ها:

نظر شما