شناسهٔ خبر: 50263096 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

موافقت کمیسیون امورداخلی کشور با تفحص از شهرداری آبادان

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از موافقت اعضای این کمیسیون با تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان خبر داد.

صاحب‌خبر -

روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه شنبه 27 مهر) اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون ابتدا جهت معرفی 2 نفر از اعضای کمیسیون به منظور عضویت در کمیسیون ویژه حمایت از کاربران فضای مجازی رای گیری شد که آقایان احمدعلیرضابیگی و جلال رشیدی کوچی جهت عضویت، انتخاب شدند.

وی افزود: در ادامه جلسه در خصوص درخواست تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان بحث و بررسی صورت گرفت و در نهایت اعضای کمیسیون با این درخواست موافقت کردند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: موضوع بعدی مربوط به لایحه اصلاح تبصره های ۱ و ۲ ماده ۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی بود که مورد بررسی قرار گرفت. دستور بعدی کمیسیون بررسی ماده ۵۶ قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور بود که نیمه تمام باقی ماند و ادامه بررسی به جلسه بعدی موکول شد.

نجابت گفت: آخرین دستور کار جلسه نیز در خصوص تقسیم استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان و فارس بود که فارس حذف و سه استان دیگر به کارگروهی تخصصی رفت تا مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما