شناسهٔ خبر: 50262955 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مهلت دریافت آثار هفتمین جایزه جهانی اربعین تا پایان دی‌ماه تمدید شد

حوزه / با توجه به استقبال چشمگیر از هفتمین جایزه جهانی اربعین و درخواست شرکت‌کنندگان به منظور ارسال آثار خود، مدت زمان دریافت آثار نیز تا پایان دی‌ماه تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، با توجه به استقبال چشمگیر شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف هفتمین جایزه جهانی اربعین و درخواست تمدید زمان دریافت آثار، بر اساس تصمیم کمیته برگزاری این جایزه، مدت زمان دریافت آثار نیز تا پایان دی‌ماه تمدید شد. همچنین، برگزاری آیین اختتامیه به مناسبت ارتحال حضرت زینب (س) در اواخر بهمن‌ سال جاری موکول شد.

به دلیل شیوع پاندمی کرونا، آیین اختتامیه به صورت محدود در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار و همچنین، برخط بر روی سایت و صفحه اینستاگرام رسمی جایزه جهانی اربعین پخش خواهد شد.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با توجه به ظرفیت معنوی بی‌نظیر و ارزشمند اربعین سید و سالار شهیدان، حسین ابن علی علیه السلام که با راهپیمایی میلیونی شیفتگان آن حضرت از سراسر جهان همراه است، در سال ۱۳۹۳ تصمیم به برگزاری مسابقه‌ای فرا ملی گرفت تا جلوه‌های این رویداد عظیم فرهنگی، دینی و بین‌المللی را به نحوی شایسته به جهانیان معرفی کند. از این رو تاکنون شش دوره از این جایزه برگزار شده و هفتمین جایزه جهانی اربعین در بخش‌های مختلف عکس، فیلم، سفرنامه، کتاب و فعالان فضای مجازی زائران اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات تکمیلی را در پایگاه اطلاع رسانی جایزه جهانی اربعین به نشانی اینترنتی intlarbaeen.com دریافت کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما