شناسهٔ خبر: 50262067 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رقابت سختی داریم,

ریس جیمز: سرقت مدال‌هایم خیلی دشوار بود

ریس جیمز، مدافع راست و جوان چلسی معتقد است شرایط این تیم در ادامه فصل بهتر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندن در هفته های اخیر نسبت به ابتدا فصل افت کرده و پیروزی هایی دشوار و نزدیک برابر تیم هایی چون ساوتهمپتون و برنتفورد در لیگ برتر به دست آورده اند. حالا ریس جیمز دیدار فردا شب در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم مالمو را فرصت خوبی برای چلسی برای ادامه روند پیروزی و بهبود سطح عملکرد خود می داند.

 

 

ریس جیمز گفت: "شرایط در چند بازی گذشته دشوار بوده، اما فردا در لیگ قهرمانان بازی داریم و رقابت سختی پیش روی چلسی است. برنامه بازی های تیم خیلی متمرکز است و این روند از چند سال گذشته شروع شده است. ما هر چند روز یکبار بازی می کنیم، اما حالا به این شرایط عادت کرده ایم و من امیدوارم بعد از مقطع کریسمس روند برگزاری مسابقات کمی کند شود

 

تازه اوایل فصل است و ما هنوز در بالاترین سطح قرار نداریم. وقتی زمان پیروزی های متوالی و رسیدن به فرم ایده آل برسد، معتقدم عملکرد ما بهتر خواهد شد و فردا شب فرصت خوبی در اختیار داریم. همه بازیکنان زمان خارج از فوتبال زیادی داشته و البته همزمان خیلی هم درگیر بازی کردن هستند. همه می خواهند بهترین بوده و درخشان ترین دوران حرفه ای ممکن را داشته باشند.

 

ماجرای سرقت اخیر از خانه؟ هیچ سرنخی از سوی پلیس وجود ندارد. از دست دادن آن اقلام ارزشمند دشوار بود، اما در حال حاضر کار خاصی نمی توانم انجام دهم. هیچ کس نمی خواهد مدال قهرمانی خود را از دست بدهد و این جوایز برای هر بازیکنی اهمیت زیادی دارند. کسب عنوان قهرمانی به دشواری حاصل می شود، بنابراین از دست دادن مدال آن جام خیلی سخت است."

 

برچسب‌ها:

نظر شما