شناسهٔ خبر: 50261307 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نساجی، فاتح افتتاحیه لیگ بیست و یکم/ فجر با باخت برگشت

تهران- ایرنا- تیم فوتبال نساجی مازندران در اولین بازی بیست و یکمین دوره لیگ برتر ایران موفق شد با یک گل از سد فجر شهید سپاسی شیراز بگذرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم‌های نساجی مازندران و فجرشهید سپاسی شیراز از ساعت  ۱۵:۳۰ دقیقه در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران برگزارکننده دیدار افتتاحیه  بودند که در پایان تیم میزبان با یک گل به برتری رسید.

نساجی البته امتیاز میزبانی را به صورت تمام و کمال در اختیار نداشت. آنها اجازه بازی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را به دلیل مصنوعی بودن چمنش نداشتند و به اجبار  در ورزشگاه شهدای ساری از حریف خود پذیرایی کردند. زمین چمن ساری نیز کیفیت خوبی نداشت و در تصاویر تلویزیونی نیز این مساله بسیار مشهود بود.

عبدالکرم اسلامی در دقیقه ۲۳ زننده تک گل این مسابقه بود. مهاجم ۳۵ ساله و کهنه‌کار نساج‌ها توپ برگشتی از  ضربه ایستگاهی ایوب کلانتری را که با دفع ناقص ایمان صادقی همراه شده بود را با ضربه‌ای دقیقه به تور  چسباند تا هم زننده اولین گل فصل جدید باشد و هم تیمش را به نخستین سه امتیاز برساند.

نساجی، فاتح افتتاحیه لیگ بیست و یکم/ فجر با باخت برگشت

در این دیدار شاهد نمایش متوسطی از سوی هر ۲ تیم بودیم. تیم ساکت الهامی بعد از به ثمر رساندن گل، سعی کرد نمایش محتاطانه‌ای داشته باشد و تیم میهمان نیز توان ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه علیرضا حقیقی را نداشت. در نیمه دوم هم تعویض‌های تیم میزبان برای حفظ نتیجه‌ غالبا تدافعی بود و ورودی‌های فجر نیز نتوانستند گره‌ای باز کنند.

شاگردان اصغر کلانتری هم که بعد از هفت سال دوباره به لیگ برتر برگشتند موفق نشدند با امتیاز از زمین خارج شوند و کارشان را با باخت آغاز کردند.

ترکیب ابتدایی نساجی: علیرضا حقیقی، امیر مهدی جانملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، حامد شیری، مرتضی منصوری، محمد قربانی، مسعود شجاعی، اکبر صادقی حسین زامهران، عبدالکریم اسلامی.

ترکیب ابتدایی فجر: ایمان صادقی، معصومی، محمد قنبری، امید منصوری، قربانی، سعید زارع، حمید نعمتی، احمد زنده روح، میلاد احمدی، رضا آقابابایی و فرزان دانا.

از معدود حواشی این دیدار می‌توان به وقت اضافه گرفته شده در نیمه دوم اشاره کرد. جایی که سید رضا مهدوی پنج دقیقه زمان تلف شده را اعلام کرد اما راس چهار دقیقه و یک دقیقه زودتر از موعد در سوت خود دمید.

نساجی، فاتح افتتاحیه لیگ بیست و یکم/ فجر با باخت برگشت

نظر شما