شناسهٔ خبر: 50260991 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

سرمربی یوونتوس از «سردار آزمون» تمجید کرد

مکس آلگری گفت: زنیت از نظر فنی تیم بسیار قدرتمندی مخصوصا در خط هافبک است. همچنین آنها دو مهاجم با سبک های مختلف در اختیار دارند که آرتم یکی خیلی قدبلند بوده و قدرت سرزنی بالایی دارد و دومی (سردار آزمون) نیز بازیکنی تکنیکی است. برای رسیدن به نتیجه خوب برابر این تیم، باید عملکرد درخشانی داشته باشید."

صاحب‌خبر -

به گزارش دیده بان ایران؛ یوونتوس بعد از کسب دو پیروزی از دو دیدار ابتدایی خود در صدر جدول مرحله گروهی لیگ قهرمانان قرار داشته و فردا شب باید در روسیه به مصاف زنیت برود. مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی و باتجربه یوونتوس در نشست خبری پیش از این مسابقه حضور یافته و مدعی شد ابتدا شناخت خوبی نسبت به ستاره های یوونتوس نداشته، اما حالا شرایط تغییر کرده است.

 

پیشرفت یوونتوس در هفته های اخیر: "وقتی کسی می گوید "یوونتوسِ تو"، لبخند می زنم. من بازیکنان خوبی در اختیار دارم و در ابتدا همه را به خوبی نمی شناختم. در حال حاضر همه بازیکنان تیم دوست دارند در دفاع هم شرکت بکنند و این اتفاق خوبی است. ما باید هم در حمله و هم در دفاع پیشرفت کنیم، سپس نتایج خوب اعتماد به نفس تیم را افزایش می دهد و شما با آرامش بیشتری کار می کنید."

 

 

 

 

دیدار فردا شب مقابل زنیت: "ما این فرصت را داریم که همچنان در صدر جدول قرار گرفته و از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنیم. در ادامه باقی مسابقات از راه می رسد و ما آرامش خود را حفظ می کنیم. زنیت تیمی با قدرت فنی بالا بوده و بازیکنان بسیار خوبی در وسط زمین در اختیار دارد.

 

زنیت از نظر فنی تیم بسیار قدرتمندی مخصوصا در خط هافبک است. همچنین آنها دو مهاجم با سبک های مختلف در اختیار دارند که آرتم یکی خیلی قدبلند بوده و قدرت سرزنی بالایی دارد و دومی (سردار آزمون) نیز بازیکنی تکنیکی است. برای رسیدن به نتیجه خوب برابر این تیم، باید عملکرد درخشانی داشته باشید."

 

شرایط بازیکنان یوونتوس برای مسابقه فردا شب: "ماتیس دی لیخت کاملا بهبود یافته و فردا شب بازی خواهد کرد. اگر این اتفاق رخ نمی داد دنیله روگانی در ترکیب قرار می گرفت، اما مشکل دی لیخت حل شده و او می تواند در ترکیب ثابت یوونتوس قرار بگیرد.

 

شرایط آلوارو موراتا نیز خوب است، او نیز از شر مصدومیت رها شده و می تواند فردا شب از ابتدا مسابقه را شروع کند. پائولو دیبالا شرایط خوبی دارد، اما هنوز با تیم تمرین نکرده است. دیبالا باید در دیدار مقابل اینتر در دسترس باشد. بازی یکشنبه مقابل نراتزوری؟ از الان نیازی به صحبت درباره آن مسابقه نیست، فردا ما مسابقه مهمی داریم که باید امتیازات آن را کسب کنیم."/ ورزش سه

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما