شناسهٔ خبر: 50253763 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

۶۳ درصد دانش آموزان ایلامی واکسن تزریق کردند

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: بیش از ۶۳ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان واکسن تزریق کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمیل صادقی فر اظهار داشت: در مجموع در استان بیش از ۷۵ درصد افراد بالای ۱۲ سال تاکنون حداقل یک دوز واکسن را دریافت کرده‌اند که ۴۰ درصد این گروه ۲ دوز واکسن را تزریق کردند.

وی با اشاره به واکسیناسیون بیش از ۶۳ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان افزود: این آمار بسیار خوبی است، گرچه انتظار ما این است که سریع‌تر این عدد را به بالای ۹۰ درصد برسانیم.

صادقی فر عنوان کرد: در حال حاضر در شهرستان بدره ۹۴ درصد دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم واکسن تزریق کرده‌اند، در شهرستان آبدانان، دره شهر، چرداول، ایوان و نیز ملکشاهی نیز بالای ۷۵ درصد تزریق انجام شده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تصریح کرد: در شهرستان ایلام بیش از ۵۲ درصد دانش آموزان این دو مقطع واکسن دوز اول را تزریق کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در بیشتر شهرستان‌ها مجدداً آمار مبتلایان به کرونا در حال افزایشی است یادآور شد: با توجه به اینکه بیش از ۷۵ درصد جمعیت استان واکسن را دریافت کردند، بسیار امیدوار هستیم تجربه پیک پنجم در استان تکرار نشود.
 
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تصریح کرد: انتظار داریم با توجه به فصل پاییز، هر فردی که دوز اول واکسن را هنوز تزریق نکرده، حتماً واکسن خود را دریافت کند.

نظر شما