شناسهٔ خبر: 50253261 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ندای مظلومیت معلمان خرید خدمات و نیروهای شرکتی را بشنویم

نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از موافقت مجلس با بررسی خارج از نوبت لایحه رتبه بندی معلمان گفت که ندای مظلومیت معلمین خرید خدمات و نیروهای شرکتی و طرح ادارات را بشنویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری اظهار کرد: رای قاطع به نظام رتبه‌بندی معلمین، رای به شان والای معلم بود که هر چه داریم از معلم است؛ امید است با رای به تسری فوق‌العاده خاص کارکنان زندان‌ها، قضات و کارکنان دادگستری و همچنین یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان، عدالت را در حوزه اداری معنا کند.همچنین ندای مظلومیت معلمین خرید خدمات و نیروهای شرکتی و طرح ادارات را بشنویم.

وی در تذکری به رئیس جمهور گفت: ایجاد دانشگاه علوم پزشکی چابهار قول اکید شما در سفر به استان بود لذا از شما می‌خواهیم که وفای به عهد نمایید. همچنین با گذشت سال‌ها از شهرستان شدن قصرقند، دشتیاری و زرآباد، ادارات دولتی در این پهنه مستقر نشدند لذا می‌خواهیم که به این وضعیت رسیدگی شود.اینکه در هیچ کدام از یک از شهرستان‌های حوزه انتخابیه بنده یک متر لوله‌گذاری گاز نباشد، داغ ننگی بر دامان وزارت نفت است، این داغ ننگ را بزدایید.

این نماینده مجلس ادامه داد: آقای سعید محمد به شما تذکر جدی می‌دهم که در خصوص واگذاری زمین‌های آبا و اجدادی مردم به صنایع بزرگ، مالکیت مردم را محترم بشناسید.

سعیدی با تاکید بر لزوم ایجاد مدارس شبانه‌روزی در سیستان و بلوچستان گفت که دولت و مجلس در تدوین برنامه توسعه هفتم نگاه ویژه‌ای به استان‌های محروم به خصوص دو استان سیستان و بلوچستان و خوزستان داشته باشند.

وی در ‌پایان گفت: درباره صید ترال به خصوص ترال کف که به برخی کشورها با مشارکت شرکای چینی انجام می‌دهند جرثومه فساد است، از ورود سازمان شیلات به این موضوع تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما