شناسهٔ خبر: 50253190 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان:

چاپ کتاب تاریخچه دانشگاه منابع طبیعی گرگان/ موزه تاریخی دانشگاه افتتاح شد

نجفی نژاد از چاپ کتاب تاریخچه دانشگاه خبر داد و گفت: این کتاب شامل اسناد و مدارک و مستندات دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی نجفی نژاد» ظهر امروز (سه شنبه 27 مهر) در آیین افتتاح نکوداشت آغاز شصت و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و افتتاح موزه تاریخی دانشگاه گفت: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در ۶۵ سال قبل با هدف با هدف تربیت نیروی انسانی ماهر برای حفظ عرصه های طبیعی کشور تاسیس شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزود: در حال حاضر این دانشگاه از پیشرفت، توسعه و پویایی برخوردار است در این مرکز و بهترین اساتید داخلی در این دانشگاه فعالیت دارند و فارغ التحصیلان این دانشگاه در بهترین دنشگاه های دنیا مشغول فعالیت هستند.

 

وی ادامه داد: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با توجه به تنوع زیستی و دسترسی به انواع اکوسیستم ها فارغ از مسائل سیاسی و قومیتی و برای سهولت دسترسی به منابع طبیعی راه اندازی شده است.

 

نجفی نژاد از چاپ کتاب تاریخچه دانشگاه خبر داد و گفت: این کتاب شامل اسناد و مدارک و مستندات دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان است که توسط «رحمت الله رجایی» تاریخ نگار گلستانی جمع آوری و چاپ شده است و بزودی در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

 

وی اظهارداشت: موزه تاریخی دانشگاه نیز امروز افتتاح شده که در آن امکانات، اسناد و مستندات دانشگاه نگهداری می شود.

 

 

پایان پیام/83

نظر شما