شناسهٔ خبر: 50253135 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دارن بنت:

یونایتد باید مانند چلسی اسطوره باشگاهش را اخراج کند

دارن بنت، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است که بهترین راه برای موفقیت منچستریونایتد برکناری اوله گونار سولسشر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مدیران یونایتد در طول تابستان بسیار خوشحال بودند. آنها موفق شدند علاوه بر جذب جیدون سانچو و رافائل واران، کریستیانو رونالدو را نیز پس از 12 سال دوری بار دیگر به اولدترافورد برگردانند تا بهترین فصل نقل و انتقالاتی ممکن را رقم زده باشند.

اما اوضاع پس از شکست 1-2 برابر یانگ بویز در اولین بازی از مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان رو به وخامت رفت. اولین انتقادها نمایان شد و با افت شدید نتایج، فشار روی سولسشر روز به روز بیشتر شد.

دارن بنت، مهاجم سابق تاتنهام و استون ویلا، نیز در نقش یک تحلیلگر به جمع این منتقدان اضافه شده است. او درباره شرایط فعلی یونایتد به تاک اسپورت گفت:« آبراموویچ اسطوره باشگاهش را اخراج کرد تا اتفاقات بهتری رخ دهد و آنها فاتح لیگ قهرمانان شدند. چلسی مربی درستش را پیدا کرد و توانست قهرمان شود. من فکر می‌کنم منچستریونایتد نیز باید همین کار را درباره سولسشر انجام دهد.»

 

 

درخواست‌ها برای برکناری سولسشر در روزهای اخیر و پس از شکست 2-4 برابر لسترسیتی در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر بیش از پیش افزایش یافته است.

این در حالی است که بسیاری از منابع خبری مدعی شده‌اند که مدیران شیاطین سرخ هیچ تصمیمی برای برکناری این مربی نروژی ندارند و معتقد هستند که تیم با او در مسیر خوبی قرار دارد و آنها نیز می‌خواهند همچنان به حرکت در این مسیر ادامه دهند.

یونایتد در حال حاضر با 14 امتیاز از هشت بازی در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته  و پنج امتیاز با چلسی صدرنشین فاصله دارد. بازی هفته بعد آنها در لیگ برتر برابر لیورپول، رقیب قدیمی، برگزار خواهد شد که این بار از حساسیتی دو چندان برخوردار است.

نظر شما