شناسهٔ خبر: 50253092 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۶۵ کیلوگرم تریاک در یاسوج کشف شد

یاسوج - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۶۵ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در جاده ارتباطی یاسوج - اصفهان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، سرهنگ ایرج بختیاری ًروز سه شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدر در محورهای مواصلاتی استان بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور ً یاسوج به اصفهان ً ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در محور یاسوج به اصفهان به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

سرهنگ بختیاری بیان کرد: راننده خودرو با بی‌توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها در نهایت خودرو متوقف و ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۶۵ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

 وی عنوان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر پارسال بیش از هفت تن ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط و یک هزار و ۸۴۰ نفر مجرم در زمینه مواد مخدر شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

کهگیلویه و بویراحمد شاهراه ارتباطی استانهای جنوبی به استانهای مرکزی و شمالی کشور است.

نظر شما