شناسهٔ خبر: 50252987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار نائین:

جواب یک‌پنجم تست‌های کرونا در نائین مثبت است

سید حبیب الله وکیل زاده

فرماندار نائین گفت: تعداد تست‌های انجام شده در هفته اخیر ۹۶ تست بوده که از این تعداد، تست ۲۱ نفر (یک‌پنجم) مثبت بوده است.

صاحب‌خبر -

محمدحسین نصرتی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت کرونا در شهرستان نائین، اظهار کرد: هم‌اکنون از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت زرد قرار داریم که امیدواریم با رعایت بهتر پروتکل‌های بهداشتی و اقدامات بازدارنده‌ای که انجام می‌دهیم باز هم رنگ شهرستان تغییر کند و آبی شود. تعداد کل تست‌هایی که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در نائین گرفته‌ایم ۸۱۲۷ تست بوده که از این تعداد، تست ۲۸۵۹ نفر مثبت بوده است.

وی افزود: تعداد تست‌های انجام شده در هفته اخیر ۹۶ تست بوده که از این تعداد، تست ۲۱ نفر مثبت بوده است. همچنین در حال حاضر تعداد افرادی که به دلیل کرونا در مراکز درمانی شهرستان بستری هستند ۹ نفر است.

فرماندار نائین با بیان اینکه در کل از وضعیت و سرعت واکسیناسیون در نائین رضایت داریم، گفت: تعداد واکسیناسیون افرادی که هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند ۱۳۱۲۶ نفر است که ۶۶.۳۳ درصد کل جمعیت نائین را شامل می‌شود. همچنین درصد واکسیناسیون کامل در جمعیت بالای ۱۲ سال شهرستان ۷۷.۴۰ درصد بوده است.

نصرتی ادامه داد: افرادی که نوبت اول واکسن را دریافت کرده‌اند ۱۰۳۴۶ نفر و درصد افرادی که حداقل یک نوبت واکسن (جمعیت بالای ۱۲ سال) را دریافت کرده‌اند ۹۱.۷۲ درصد است. البته درصد واکسیناسیون در مناطق روستایی شهرستان ۳۵.۸۱ درصد و تعداد واکسن تزریق شده در یک هفته اخیر ۳۳۱۶ تزریق بوده است.

وی خاطرنشان کرد: متوسط تزریق روزانه واکسن در نائین ۴۷۳ نفر و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان ۶۲ درصد است.

انتهای پیام

نظر شما