شناسهٔ خبر: 50252977 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

بررسی مزایای افتتاح حساب پی پال در عصر پیش رو

سیستم انتقال بین‌المللی وجه پی پال در حال حاضر یکی از بهترین سیستم‌های انتقال وجه بی‌المللی در دنیا است. متأسفانه به دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، افتتاح حساب پی پال برای کاربران در خاک ایران، با مشکلات بسیار زیادی همراه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، با وجود تمامی مشکلات افتتاح حساب و خرید و فروش پی پال در ایران، از آن‌جایی که بسیاری از سایت‌های خدماتی و فروشگاهی معتبر در دنیا از این سیستم برای دریافت وجه از کاربران استفاده می‌کنند، کاربران ایرانی مجبور شده‌اند که راه‌های مختلفی برای افتتاح حساب پی پال و استفاده از آن پیدا کنند.

البته به غیر پی پال، چندین سیستم انتقال وجه بین‌المللی دیگر در دنیا وجود دارد. دو تا از محبوب‌ترین این سیستم‌ها، پرفکت مانی و وب مانی هستند. افتتاح حساب و ثبت نام در وب مانی هیچ محدودیتی برای کاربران ایرانی ندارد زیرا سرور این شرکت، در کشور روسیه قرار دارد. با این حال، از آن‌جایی که تمامی سرویس‌های انتقال وجه بین‌المللی خدمات خود را به زبان انگلیسی ارائه می‌دهند، کار کردن با آن‌ها برای خیلی از کاربران، دشوار است.

صرافی‌ها و شرکت‌هایی در کشور ما، تحت عنوان شرکت‌های خدمات ارزی مشغول به کار هستند و به صورت واسطه‌ای برای افتتاح حساب و خرید فروش پی پال عمل می‌کنند. همچنین، این شرکت‌ها و صرافی‌ها، به شما در افتتاح حساب وب مانی و پرفکت مانی و استفاده از آن‌ها نیز کمک می‌کنند.

در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با مزایای پی پال صحبت کنیم و به شما بگوییم که چرا با وجود تمامی محدودیت‌های پی پال برای کاربران ایرانی، این سیستم انتقال وجه بین‌المللی نسبت به سرویس‌هایی مثل وب مانی و پرفکت مانی، در اولویت قرار دارد. با ما همراه باشید.

آشنایی با پی پال

پی پال یکی از بزرگ‌ترین سیستم‌های پرداخت آنلاین در دنیا است. پس از آغاز به همکاری این شرکت با فروشگاه eBay، تعداد بسیار زیادی از شرکت‌های معتبر دنیا، پی پال را به عنوان یک سیستم دریافت وجه از مشتریان، پذیرفتند.

پی پال به کاربران خود اجازه می‌دهد تا خیلی راحت، برای دوستان و خانواده خود در خارج از کشور پول بفرستند یا از آن‌ها پول دریافت کنند. همچنین، شما برای خرید از فروشگاه‌های خارجی یا پرداخت هزینه‌های آزمون‌های بین‌المللی مثل تافل یا آیلتس می‌توانید از پی پال استفاده کنید.

با اینکه افتتاح حساب پی پال، تقریبا برای تمام مردم دنیا کار بسیار ساده و سر راستی است، اما از آنجایی که این شرکت از تحریم‌های اقتصادی ایالات متحده علیه ایران پیروی می‌کند و به دلیل تحریم بانکی ایران، به کاربران حاضر در خاک ایران که با IP ایران سعی در وصل شدن به پی پال دارند، خدمات نمی‌دهد و IP ایران را مسدود کرده است.

ممکن است تصور کنید که با یک VPN به راحتی می‌توانید این تحریم را دور بزنید ولی این کار، با محدودیت‌های زیادی همراه است و حتی اگر موفق به افتتاح حساب پی پال نیز شوید و حتی چند بار از آن استفاده هم کنید، ممکن است IP شما لو برود و حساب شما محدود یا حتی مسدود شود.

حساب پی پال

افتتاح حساب پی پال و نحوه کار این سیستم

پی پال به صورت یک پلتفرم خدماتی، امکان انتقال وجه را بین حساب ارزی دو فرد حقیقی یا حقوقی، فرآهم می‌آورد. انتقال وجه بین حساب افراد حقیقی در پی پال، هیچ کارمزدی ندارد اما اگر بخواهید از پی پال برای خرید کردن استفاده کنید یا به هر دلیل دیگری، قصد انتقال وجه به یک حساب حقوقی را داشته باشید، پی پال، کارمزد اندکی از شما دریافت می‌کند.

در صورتی که مالک یک کسب و کار باشید و بخواهید از پی پال به عنوان سیستم دریافت وجه خود استفاده کنید، باید گزینه افتتاح حساب پی پال تجاری را انتخاب نمایید.

پی پال چه مزیت‌هایی دارد؟

۱- امنیت بالا

وقتی یک حساب پی پال برای خود می‌سازید، می‌توانید آن را با استفاده از کارت‌های بانکی خود شارژ کنید که البته این کار، به دلیل تحریم‌های بانکی جمهوری اسلامی ایران، برای کاربران ایرانی، بسیار پیچیده‌تر است. با یک بار ثبت اطلاعات بانکی خود در پی پال، هرگز نیازی به انجام مجدد این کار ندارید و اطلاعات شما، نزد پی پال، کاملا محفوظ باقی می‌ماند. این در حالی است که اگر بخواهید برای هر بار خرید از کارت بانکی خود استفاده کنید، ممکن است اطلاعات حساب بانکی شما به دست هکرها بیافتد. بنابراین، کار کردن با پی پال، بسیار ایمن‌تر از استفاده از کارت بانکی برای خرید کردن است.

۲- امکان انتقال وجه بین حساب‌های حقیقی

همانطور که پیش از این گفتیم، شما می‌توانید با استفاده از پی پال، برای دوستان یا خانواده خود، پول بفرستید و از آن‌ها پول دریافت کنید. جالب است که پی پال، هیچ کارمزدی برای این سرویس دریافت نمی‌کند. همچنین، اگر فریلنسر هستید و با شرکت‌های خارجی همکاری دارید، می‌توانید از این راه، درآمد دلاری داشته باشید. برای این کار کافی است پس از افتتاح حساب پی پال به واسطه یک شرکت خدمات پرداخت ارزی در ایران، از شرکت خارجی که با آن همکاری دارید، بخواهید دستمزد شما را به حساب پی پال شما منتقل کند.

۳-رایگان بودن افتتاح حساب پی پال و کارمزد بسیار پایین

یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت پی پال در سرتاسر دنیا، رایگان بودن بسیاری از خدمات آن برای کاربران حقیقی است. شما برای باز کردن یک حساب ارزی در پی پال، هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید و حساب شما، بدون پرداخت هزینه‌هایی مثل هزینه‌های ماهیانه، برای همیشه فعال باقی می‌ماند (مگر اینکه از VPN برای افتتاح حساب پی پال و خرید و فروش با آن استفاده کنید که نهایتا IP ایران لو می‌رود و حساب کاربری شما محدود یا مسدود می‌شود).

تنها کارمزدی که پی پال از کاربران حقیقی دریافت می‌کند، کارمزد بسیار کم و قابل اغماض در هنگام خریدهای اینترنتی است.

۴- معتبر بودن در بسیاری از کشورهای دنیا و پذیرفته شدن توسط بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر در جهان

با استفاده از پی پال، تقریبا می‌توانید به هر کشوری و به حساب هر سازمان یا شرکت معتبری، وجه واریز کنید. این در حالی است که سیستم‌های وب مانی و پرفکت مانی، اعتبار جهانی پی پال را ندارند و از این نظر با محدودیت‌هایی رو به رو هستند.

افتتاح حساب پی پال

افتتاح حساب پی پال به واسطه خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت

همانطور که گفتیم، پی پال به کاربرانی ک با IP ایران وصل هستند، خدمات نمی‌دهد و استده از ابزارهای تغییر IP نیز اصلا فکر هوشمندانه‌ای برای استفاده از این سیستم نیست. برای اینکه بتوانید از خدمات پی پال در ایران استفاده کنید، باید با یک شرکت خدمات پرداخت ارزی مثل خدمات همکاری کنید.

شرکت خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت یکی از شرکت‌های بسیار معتبر است که خدمات گسترده‌ای به کاربران خودش، ارائه می‌دهد و امکان استفاده از خدمات پی پال را برای آن‌ها فرآهم می‌آورد.

این شرکت، ضمن ارائه خدمات افتتاح حساب پی پال و خرید و فروش پی پال، خدمات دیگری مثل افتتاح حساب و ثبت نام در وب مانی و پرفکت مانی را به کاربران خودش ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ر

نظر شما