شناسهٔ خبر: 50252823 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تمدید مهلت دریافت آثار جایزه جهانی اربعین

با توجه به استقبال چشمگیر از هفتمین جایزه جهانی اربعین و درخواست شرکت‌کنندگان به منظور ارسال آثار خود، مدت زمان دريافت آثار نيز تا پايان دي‌ماه تمديد شد. با توجه به استقبال چشمگیر از هفتمین جایزه جهانی اربعین و درخواست شرکت‌کنندگان به منظور ارسال آثار خود، مدت زمان دريافت آثار نيز تا پايان دي‌ماه تمديد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با توجه به استقبال چشمگیر شركت‌كنندگان در بخش‌های مختلف هفتمين جايزه جهانی اربعين و درخواست تمديد زمان دريافت آثار، بر اساس تصميم كميته برگزاری اين جايزه، مدت زمان دريافت آثار نيز تا پايان دي‌ماه تمديد شد. همچنین، برگزاری آیین اختتاميه به مناسبت ارتحال حضرت زینب (س) در اواخر بهمن‌ سال جاری موكول شد.

به دلیل شیوع پاندمی کرونا، آیین اختتامیه به صورت محدود در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار و همچنین، برخط بر روی سایت و صفحه اینستاگرام رسمی جایزه جهانی اربعین پخش خواهد شد.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با توجه به ظرفیت معنوی بی‌نظیر و ارزشمند اربعین سید و سالار شهیدان، حسین ابن علی علیه السلام که با راهپیمایی میلیونی شیفتگان آن حضرت از سراسر جهان همراه است، در سال ۱۳۹۳ تصمیم به برگزاری مسابقه‌ای فرا ملی گرفت تا جلوه‌های این رویداد عظیم فرهنگی، دینی و بین‌المللی را به نحوی شایسته به جهانیان معرفی کند. از این رو تاکنون شش دوره از این جایزه برگزار شده و هفتمین جایزه جهانی اربعین در بخش‌های مختلف عکس، فیلم، سفرنامه، کتاب و فعالان فضای مجازی زائران اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان مي‌توانند اطلاعات تكميلی را در پايگاه اطلاع رساني جايزه جهانی اربعین به نشانی اینترنتی intlarbaeen.com دریافت کنند.

انتهای پیام

نظر شما