شناسهٔ خبر: 50252568 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهترین مارک فلاش تانک ایرانی

فلاش تانک یک منبع ذخیره آب فلزی یا پلاستیکی است که به سمت توالت فرنگی یا ایرانی هدایت می‌شود و هر زمان که نیاز داشتید می‌توانید از آب ذخیره شده برای شستشوی توالت استفاده کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، فلاش تانک یک منبع ذخیره آب فلزی یا پلاستیکی است که به سمت توالت فرنگی یا ایرانی هدایت می‌شود و هر زمان که نیاز داشتید می‌توانید از آب ذخیره شده برای شستشوی توالت استفاده کنید. فلاش تانک با آب پر می‌شود و هر زمان خواستید با کشیدن طناب یا فشردن دکمه تمام یا بخشی از حجم آب با سرعت زیادی تخلیه می‌شود.

با توجه به این مطالب فلاش تانک هم مانند شیرآلات نقش زیادی در رعایت حفظ بهداشت محیط دارد. در ادامه این مقاله بهترین مارک فلاش تانک ایرانی را معرفی میکنیم و در انتها برخی از شیرآلات ارزان و باکیفیت را نیز معرفی خواهیم کرد. پس اگر می‌خواهید تجهیزات باکیفیت و مناسب برای سرویس بهداشتی خود تهیه کنید این مقاله برای شماست.

انواع فلاش تانک

ابتدا انواع فلاش تانک را معرفی می‌کنیم تا با توجه به سلیقه و نیاز خود بهترین نوع فلاش تانک را انتخاب کنید.

فلاش تانک ساده

این نوع فلاش تانک یک اهرم طنابی دارد که در صورت نیاز به تخلیه آب باید آن را بکشید. آب با شدت زیادی از فلاش تانک تخلیه می‌‌شود و ممکن است صدای زیادی ایجاد کند. با کشیدن طناب تمامی آب تخلیه می‌شود و این یکی از معایب فلاش تانک ساده است زیرا ممکن است در مصرف آب اسراف شود.

فلاش تانک دو زمانه

مخزن فلاش تانک دو زمانه به دو قسمت تقسیم شده که یکی کوچک و یکی بزرگتر است و هر مخزن دکمه جداگانه‌ای دارد. در اینصورت شما می‌توانید حجم مناسبی از آب مخزن را استفاده کنید.

فلاش تانک توکار

فلاش تانک توکار برای فضاهای کوچک انتخاب مناسبی است و ظاهری لوکس و مدرن دارد. این فلاش تانک درون دیوار قرار می‌گیرد و فقط دکمه فلاش تانک را می‌توانید ببینید. نصب این محصول در خانه‌های نوساز راحتتر و به صرفه‌تر است زیرا نیاز به تخریب کاشی‌ها نیست.

فلاش تانک اتوماتیک

فلاش تانک اتوماتیک مناسب مکان‌های عمومی است زیرا برای تخلیه آب نیاز به فشار دادن دکمه یا کشیدن اهرم نیست. این فلاش تانک با باز شدن درب دستشویی فعال می‌شود و حجم مناسبی از آب را به طور اتوماتیک خالی می‌کند.

معرفی بهترین مارک فلاش تانک ایرانی

در ادامه شما را با بهترین مارک فلاش تانک‌ های ایرانی که از کیفیتی خوبی برخوردارند آشنا می‌کنیم.

فلاش تانک ایران

فلاش تانک ایران از سال 1367 در تهران کار خود را شروع کرد و به عنوان اولین تولید کننده فلاش تانک ایرانی شناخته شد. این برند هم اکنون بعد از 30 سال تجربه توانسته‌ است به یکی از بهترین برندهای ایرانی تبدیل شود که کیفیت بالایی دارد. فلاش تانک های توکار فوق باریک این برند توانایی رقابت در سطح جهانی را دارد.

فلاش تانک ایمن آب

ایمن آب یکی دیگر از برندهای محبوب در کشور است که با تولید محصولات به روز و باکیفیت توانسته است بازار خوبی در ایران داشته باشد و با محصولات خارجی رقابت کند. فلاش تانک های ایمن آب دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله است که بیانگر کیفیت بالای محصولات این برند است.

فلاش تانک محک

برند محک یکی از برندهای خوشنام ایرانی است. این برند محصولات باکیفیتی ارائه می‌کند تا برای سالها بدون مشکل از آنها استفاده کنید. فلاش تانک‌های برند محک با کیفیت بالا و قیمت مناسب انتخاب خوبی برای خرید هستند.

فلاش تانک سنی پلاستیک

سنی پلاستیک از سال 1360 فعالیت خود را شروع کرد. این برند محصولات متنوعی تولید می‌کند طوریکه تنوع محصولات سنی پلاستیک به بیش از 1000 محصول می‌رسد. سنی پلاستیک محصولات باکیفیتی دارد که تمامی استاندارهای ملی را رعایت کرده است به همین دلیل محصولات این برند به بیش از 40 کشور در دنیا صادر میشود.

فلاش تانک ملودی

ملودی یکی از زیربرندهای کسری است و فلاش تانک نیز یکی از محبوبترین محصولات ملودی است. فلاش تانک‌های ملودی از تنوع بالا، قیمت مناسب و کیفیت خوبی برخوردارند. اگر به فلاش تانک‌های طرح دار علاقه دارید، این برند برای شما انتخاب خوبی است.

معرفی شیرآلات ارزان و باکیفیت در بازار

علاوه بر فلاش تانک خرید شیرآلات باکیفیت و با قیمت مناسب نیز بسیار مهم است زیرا در طول روز بارها از شیرآلات استفاده می‌شود. در ادامه برخی از مدل‌های ارزان قیمت و باکیفیت از شیرآلات ایرانی را معرفی می‌کنیم.

  • شیرآلات قهرمان مدل موج
  • شیرآلات شادان مدل مانلی
  • شیرآلات کسری مدل کنکورد
  • شیرآلات شادان مدل زمرد
  • شیرآلات کسری مدل امگا
  • شیرآلات درخشان مدل بل
  • شیرآلات سدنا

کلام آخر

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید بهترین فلاش تانک ایرانی با قیمت مناسب و کیفیت بالا را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید.

انتهای پیام/ 

نظر شما