شناسهٔ خبر: 50252129 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون منابع انسانی قوه قضاییه:

تصویب طرح تسری فوق‌العاده خاص راهگشا است

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به پیگیری راهکارهای قانونی برای رفع دغدغه معیشت کارکنان در دستگاه قضا بر همکاری قوه قضاییه با مجلس تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از قوه قضاییه، در دیدار محمدباقر الفت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با جمعی از نمایندگان مجلس مسائل مربوط به طرح تسری فوق‌العاده خاص به کارکنان قوه قضاییه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

الفت با اشاره به پیگیری راهکارهای قانونی برای رفع دغدغه معیشت کارکنان در دستگاه قضا بر همکاری قوه قضاییه با مجلس تاکید کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم به طور اساسی دغدغه همکاران را رفع کنیم باید قوانین مرتبط را اصلاح کنیم و تصویب طرح تسری فوق‌العاده خاص به کارکنان قوه قضاییه می‌تواند راهگشا باشد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در ادامه ضمن تشکر از حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این جلسه افزود: امیدوارم محصول این جلسه تامین کننده منافع و حاکمیت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان باشد.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری طرح تسری دستور موکد ریاست قوه قضاییه است، گفت: ما نیز خود را متعهد می‌دانیم تا تلاش نماییم این طرح در صحن مجلس رای بیاورد.

الفت با ترسیم دقیق و موشکافانه از وضعیت و شرایط معیشت کارکنان دستگاه قضا، نمایندگان حاضر در جلسه را متقاعد کرد که از هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت معیشت با تصویب طرح تسری فوق‌العاده خاص به کارکنان قوه قضاییه به دست نمایندگان مجلس شورای اسلامی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: خانواده دستگاه قضا با احترام و اطمینان به تفکرات نمایندگان مجلس چشم امید به ظرفیت‌های قانونی جهت رفع مشکلات خود را دارند.

الفت با اشاره به پیشگیری از کریدور ورود و نفوذ فساد در محیط کار خصوصا در دستگاه قضا که در مسیر عدالت گام بر می‌دارد، اذعان کرد: حداقل‌های معیشتی برای پرسنل خدوم و زحمتکش قوه قضاییه باید فراهم شود.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در پایان سخنان خود با اشاره به خطاب رهبر معظم انقلاب به مسئولان دستگاه قضایی درخصوص اهمیت سلامت قوه قضاییه و اینکه باید آن را یک کار اساسی بدانید، عنوان کرد: پرسنل نجیب قوه قضاییه بصورت مستمر در شرایطی طاقت فرسا در کانون مشکلات مردم فعالیت می‌کنند. امید است استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی با حمایت و نگاه خاص نمایندگان محترم مجلس در جهت حل مشکلات آن‌ها موثر واقع شود.

در ادامه نمایندگان حاضر در این جلسه ضمن بیان دیدگاه‌های خود، مسائل کارکنان دستگاه قضا را مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند و در جهت رفع مشکلات آن‌ها اظهار امیدواری کردند.

در این دیدار پرویز مرادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات، جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، شهباز حسن پور عضو کمیسیون برنامه و بودجه، سید مهدی فرشادان عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، سرگزی عضو کمیسیون قضایی، حجت‌الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید ناصری نژاد عضو کمیسیون کشاورزی و عادل نجف زاده عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

پایان پیام/50

نظر شما