شناسهٔ خبر: 50252069 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

سعیدی در تذکر شفاهی مطرح کرد:

ضرورت ایجاد دانشگاه علوم پزشکی چابهار

نماینده مردم چابهار در مجلس در تذکر شفاهی از رئیس جمهور خواست بر اساس قول خود در خصوص ایجاد دانشگاه علوم پزشکی چابهار عمل کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، معین الدین سعیدی در جلسه علنی امروز(سه شنبه، 27 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: رأی قاطع به نظام رتبه‌بندی معلمین، رأی به شأن والای معلم بود که هر چه داریم از معلم است، امید است با رأی به تسری فوق‌العاده خاص کارکنان زندان‌ها، قضات و کارکنان دادگستری و همچنین یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان، عدالت را در حوزه اداری معنا کند.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس ادامه داد: ندای مظلومیت معلمین خرید خدمات و نیروهای شرکتی و طرح ادارات را بشنویم.

وی در تذکری به رئیس جمهور گفت: ایجاد دانشگاه علوم پزشکی چابهار قول اکید شما در سفر به استان بود لذا از شما خاضعانه، خاشعانه و مسرانه و مجدانه می‌خواهیم که وفای به عهد نمایید. همچنین با گذشت سال‌ها از شهرستان شدن قصرقند، دشتیاری و زرآباد، ادارات دولتی در این پهنه مستقر نشدند لذا می‌خواهیم که به این وضعیت رسیدگی شود.

سعیدی در تذکری به وزیر نفت گفت: اینکه در هیچ کدام از یک از شهرستان‌های حوزه انتخابیه بنده یک متر لوله‌گذاری گاز نباشد، داغ ننگی بر دامان وزارت نفت است، این داغ ننگ را بزدایید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: آقای سعید محمد به شما تذکر جدی می‌دهم که در خصوص واگذاری زمین‌های آبا و اجدادی مردم به صنایع بزرگ، مالکیت مردم را محترم بشناسید.

وی در تذکری به وزیر کشور گفت: ایجاد بخش‌های چاهان، هیچان و کاروان غربی در زرآباد یک الزام لاتغیر است، لطفا تدبیر نمایید.

سعیدی افزود: ایجاد مدارس شبانه‌روزی در سیستان و بلوچستان می‌تواند منجر به توسعه آموزش گردد لذا از آقای رخشانی‌مهر می‌خواهم که تدابیر لازم را اتخاذ کند.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس بیان کرد: از دولت و مجلس می‌خواهم در تدوین برنامه توسعه هفتم نگاه ویژه‌ای به استان‌های محروم الخصوص سیستان و بلوچستان و خوزستان داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص صید ترال علی الخصوص ترال کف که به برخی کشورها با مشارکت شرکای چینی انجام می‌دهند جرثومه فساد است، از ورود سازمان شیلات به این موضوع تشکر می‌کنیم./

پایان پیام

نظر شما