شناسهٔ خبر: 50251921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) اعلام کرد

برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در هفته وحدت

آستان مقدس حضرت معصومه (س) جزئیات ویژه برنامه‌های حرم مطهر در هفته وحدت را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، برنامه‌های مراسم سخنرانی و مداحی حرم مطهر بانوی کرامت در هفته وحدت از ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول از سوی آستان مقدس کریمه اهل بیت (س)، اعلام شد.

بر اساس این گزارش: دوشنبه ۲۶مهرماه هم زمان با شب آغاز هفته وحدت بعد از نماز مغرب و عشا مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی قمی و مداحی عباس حیدرزاده در شبستان امام خمینی (ره) برگزار شد.

سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشا سه شنبه ۲۷ مهرماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی سیدمهدی میرداماد انجام می‌شود.

همچنین آیت‌الله توکل سخنران مراسم چهارشنبه ۲۸ مهرماه در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها خواهد بود و جواد برزگر در این شب مداحی خواهد کرد.

پنجشنبه ۲۹ مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی سیدرضا تحویلدار برگزار می‌شود و جمعه شب هم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی میرباقری به سخنرانی خواهد پرداخت و باقری مداحی خواهد کرد.

شنبه اول آبان‌ماه مصادف با شب میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق علیه السلام نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد و مداحی علی حبیب‌زاده بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

تمام مراسم هفته وحدت همراه با شعرخوانی، اجرای سرود و تواشیح، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی خواهد بود.

این ویژه برنامه‌ها به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی آستان مقدس فاطمی به نشانی astanqom@ پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما