شناسهٔ خبر: 50251887 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج:

گروه های جهادی موجب افزایش اعتماد عمومی در مردم شدند

ساری-فرمانده سپاه کربلا با اشاره به همت و تلاش جهادگران برای رفع محرومیت و امید آفرینی در جامعه افزود: گروه های جهادی موجب تقویت و افزایش اعتماد عمومی در مردم شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،بیستمین نشست مجمع جهادگران بسیج استان مازندران با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و روسای شورای جهادی شهرستان‌ها، رابطین جهادی خواهر و نمایندگان گروه‌های جهادی سازمان‌های اقشاری بسیج، به همت سازمان بسیج سازندگی مازندران با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات کوثر ستاد سپاه استان برگزار شد.

گروه های جهادی موجب افزایش اعتماد عمومی در مردم شدند

سردار مسلمی در حاشیه این نشست در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری،با قدردانی از جهادگران بسیجی گفت: جهادگران همه وقت خود را برای خدمت رسانی و رفع محرومیت گذاشتند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به همت و تلاش جهادگران برای رفع محرومیت و امید آفرینی در جامعه افزود: رهبر معظم انقلاب از ما توقع دارند تا برای شکل گیری اعتماد و امید توسط گروه های جهادی تلاش کنیم و گروه های جهادی موجب تقویت و افزایش اعتماد عمومی در مردم شدند.

سردار مسلمی در ادامه سخنان خود با تصریح بر هم اندیشی و هم افزایی گروه های جهادی ، خاطرنشان کرد: گروه های جهادی با بهره گیری از تجریبات ارگان ها و نهادی انقلابی می توانند  خدمت موثر و خوبی به مردم بدهند.

انتهای پیام/

نظر شما