شناسهٔ خبر: 50251658 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون پیشگیری بهزیستی استان:

۱۵ پایگاه سلامت اجتماعی در استان قزوین فعالیت می‌کنند

قزوین –ایرنا – معاون پیشگیری بهزیستی استان قزوین گفت: ۱۵ پایگاه سلامت اجتماعی در استان قزوین فعالیت کرده و به صورت روزانه خدمات متنوعی را به جامعه هدف ارایه می‌کنند.

صاحب‌خبر -

زهرا غلامرضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۶ پایگاه در شهرستان قزوین، ۲ پایگاه در شهرستان البرز، ۲ پایگاه در شهرستان تاکستان، ۲ پایگاه در شهرستان آبیک، یک پایگاه در شهرستان بوئین زهرا و ۲ پایگاه در شهرستان آوج قرار دارد.

وی اظهار داشت: پایگاه های سلامت اجتماعی مکان هایی هستند که توسط همیاران سلامت روان و یا سایر سازمان های مردم نهاد با مجوز سازمان بهزیستی تاسیس و به دنبال اجرای اهداف خود در زمینه های مختلف اجتماعی و فرهنگی فعالیت می کنند.

این مسوول افزود: دفتر پیشگیری از آسیب­ های اجتماعی به دنبال افزایش مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد در برنامه های خود است که در این زمینه استفاده از همیاران سلامت روان اجتماعی بهترین گزینه برای تحقق این مهم است.

غلامرضایی اضافه کرد: تا به امروز در سطح استان قزوین  ۱۷ گروه همیاران سلامت روان اجتماعی تشکیل شده و در مکان های مشخص شده به ارایه خدمات مختلف می پردازند.

معاون پیشگیری بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: در حال حاضر دوره آموزشی تحلیل وضعیت محله با همکاری پایگاه های سلامت اجتماعی برگزار و عملیات میدانی آن در ۱۵ محله استان در حال اجرا می باشد که امیدواریم نتایج آن منجر به کاهش آسیب های اجتماعی در محله های استان قزوین شود.

نظر شما