شناسهٔ خبر: 50251576 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

فرماندار چاراویماق:

ستاد اجرایی فرمان امام در تکمیل طرح‌های راکد چاراویماق مشارکت می‌کند

تبریز- فرماندار چاراویماق گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با ارائه تسهیلات از طرح‌های نیمه‌تمام، راکد و نیازمند توسعه و همچنین شرکت‌ها و طرح‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، رسول یعقوبی روز سه‌شنبه در جلسه کارگروه اشتغال چاراویماق بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قالب این طرح حمایتی تسهیلات ۱۳ میلیارد تومانی برای طرح های نیمه تمام، راکد و نیازمند توسعه و ۵۰۰ میلیون تومانی برای شرکت ها و طرح های دانش بنیان پرداخت می کند.

وی حمایت و پشتیبانی را اصلی ترین هدف اعضای کارگروه شهرستان اشتغال عنوان کرد و افزود: از برنامه هایی که به توسعه اشتغال و تقویت پایه های اقتصادی وپویایی روستاها و شهرستان کمک می کند، حمایت می کنیم.

وی تاکید کرد: همچنین برای تسریع در روند برنامه های اقتصادی و عملیاتی، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد علوی با همکاری سایر دستگاه ها ورود می کنند.

فرماندار چاراویماق اظهار کرد: توانمند سازی جامعه محلی، کارآفرینی اجتماعی، ارتقاسطح در آمد روستاییان، توجه به تمامی ابعاد معیشتی، تقویت پایه های اقتصادی جوامع روستایی، توسعه کسب و کارهای محلی، جلوگیری از مهاجرت روستایی و در نهایت پویایی اقتصاد روستایی با تکیه بر دانایی و سرمایه انسانی از اهداف کارگروه اشتغال شهرستان است.

یعقوبی گفت: به منظور اجرای طرح ها و پرداخت تسهیلات، باید بررسی و نظارت دقیق کارشناسی انجام تا هدف اصلی که همان ایجاد اشتغال است محقق شود.

نظر شما