شناسهٔ خبر: 50251452 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جشن باشکوه میلاد حضرت رسول اعظم(ص) و امام صادق(ع) در هلند

مسلمانان هلند مراسم باشکوهی را به مناسبت میلاد پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) برگزار می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری شبستان به نقل از iraaqi،  با نزدیک شدن به فرارسیدن میلاد باسعادت و پربرکت حضرت ختمي مرتبت محمد مصطفي (صلی الله و علیه و آله و سلم) و هفتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام جعفر صادق (علیه السلام)، موسسه فرهنگی الکوثر در شهر لاهه هلند جشن باشکوهی را به همین مناسبت با حضور شخصیت های اسلامی و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) برگزار می کند.

 

این جشن باشکوه به منظور برپایی شعایر دینی به همت کمیته مراسم ها و مناسبت های دینی و با همکاری کمیته بانوان موسسه الکوثر  ساعت 19:00 روز شنبه (یکم آبان 1400 مطابق با 23 اکتبر 2021 میلادی) در ساختمان فرهنگی الکوثر برگزار می شود.

 

در این مراسم شیخ «حیدر عرب» درباره سیره زندگی و شخصیت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و امام صادق(علیه السلام) به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و «مشتاق العیدانی» نیز در مدح و ثنای خاتم النبین محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و بنیانگذار مذهب جعفری حضرت امام صادق(علیه السلام) مدیحه سرایی می کند. «ابواحمد حداد»  نیز شعر خوانی خواهد کرد.

 

علاقه مندان می توانند این جشن باشکوه را به طور مستقیم از آدرس شن باشکوه را به طور مستقیم از آدرس  https://www.youtube.com/user/stichtingAlcauther/live و  https://www.facebook.com/AlCautherNL/live مشاهده کنند.


 
پایان پیام/44

نظر شما