شناسهٔ خبر: 50251411 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یکی دو نفر باتجربه باید به این ماجرا کمک می‌کردند؛

کامرانی‌فر: پرسپولیس با 48 ساعت تاخیر درخواستش را فرستاد!

دبیرکل فدراسیون فوتبال از تعلل باشگاه پرسپولیس در ارسال درخواست برای پرواز می‌گوید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص موضوع تاخیر در پرواز پرسپولیس گفت: این را باید صراحتا اعلام کنم که فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس کنار هم تلاش کردند که این مشکلات حل شود. نمی‌خواهیم برگردیم به اینکه فدراسیون یا پرسپولیس کوتاهی کرده.

 

او درباره مقصر این ماجرا عنوان کرد: در شرایط الان من صلاح نمی‌دانم که تقصیر گردن باشگاه است یا کسی دیگر. این مسئله‌ای است که باید به آن رسیدگی شود تا دیگر تکرار نشود.

 

وی با اشاره به نقش فدراسیون در این زمینه اظهار داشت: بلافاصله بعد از درخواست باشگاه فدراسیون فوتبال این درخواست را انجام داده. این مجوزی که باید صادر می‌شد، یک مقدار زمان برده. من بعد از درخواست پرسپولیس با دبیرکل فدراسیون  صحبت کردم و تلاش کردیم که این زمان صدور مجوز کوتاه شود.

 

کامرانی فر در پاسخ به این سوال که پرسپولیس چه زمانی این درخواست را ارسال کرد؟ گفت: باشگاه پرسپولیس بعد از ظهر روز قبل از اینکه میخواستند پرواز کنند، این درخواست را به ما فرستادند.

 

این در حالی است که درخواست برای سفر به کشورهایی که خط پروازی مستقیم در آن وجود ندارد، باید حداقل 72 ساعت قبل از پرواز باشد.

 

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره نقش مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد: آقای صدری مدیرعامل پرسپولیس در این مدت خیلی تلاش کردند اما به هر حال یکی دو نفر در باشگاه پرسپولیس بودند که باتوجه به تجربه‌های قبلی، باید به پرسپولیس کمک میکردند.

 

او در پایان صحبت هایش توضیح داد: دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان خیلی به ما کمک کرد. فدراسیون فوتبال در این مدت از طریق روابط بین الملل تمام تلاشش را کرد و تلاش فدراسیون فوتبال در این مدت کاملا شفاف و مشخص است. کسی که در باشگاه پرسپولیس باید زودتر نامه می‌زد، می‌تواند در این باره صحبت کند.

نظر شما