شناسهٔ خبر: 50251382 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بازدید معاون وزیر صمت از شهرک‌های صنعتی گرمسار و ایوانکی

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با حضور در شهرک‌های صنعتی گرمسار، ایوانکی و...از شماری از واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک‌ها دیدن کرد.

صاحب‌خبر -

علی رسولیان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در اولین برنامه‌ی کاری و نخستین روز سفر خود به استان سمنان از شرکت "کارتن‌سازی‌ مهدیار" تولید کننده کاغذ و مقوای کروگیت شده و ظروف و محفظه های کاغذی و مقوایی بازدید کرد.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در این برنامه ضمن حضور در خط تولید این مجموعه صنعتی با انواع تولیدات آن آشنا و با مدیران و سرمایه گذاران این گروه صنعتی گفتگو و تبادل نظر کرد.

واحد صنعتی " کارتن سازی مهدیار" که با سرمایه ‌گذاری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال  در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۸۴۹ مترمربع در شهرک صنعتی ایوانکی احداث و در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسیده و ظرفیت تولید ۶۰ هزار و ۷۴۷ تن کاغذ و مقوای کروگیت شده و ظروف و محفظه های کاغذی و مقوایی در سال را دارد و برای ۱۷ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

این واحد صنعتی طی مدت فعالیت خود با بکارگیری دانش فنی خارجی و داخلی و با استفاده از فناوری و استانداردهای روز توانسته به تولید انبوه برسد.

بازدید رسولیان از پروژه‌های عمرانی شهرک صنعتی گرمسار

علی رسولیان با حضور در شهرک صنعتی گرمسار از نزدیک در روند اجرای پروژه‌های عمرانی قرار گرفت.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی شبکه گاز، جدول، زیرسازی و آسفالت، شبکه فیبر نوری فاز توسعه و احداث ۱۰ واحد کارگاهی با مجموع اعتبار ۲۸۷ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال در روند اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت.

بازدید معاون وزیر صمت از " فولاد تجارت طرق"

علی رسولیان همچنین با حضور در شهرک صنعتی گرمسار از طرح صنعتی " فولاد تجارت طرق" بازدید کرد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در ادامه سفر دو روزه خود به استان سمنان از طرح صنعتی  " فولاد تجارت طرق" در زمینه تولید انواع لوله‌های بدون درز، بازدید کرد.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در این برنامه ضمن بازدید از روند اجرای طرح صنعتی، با مدیران و سرمایه گذاران این طرح گفتگو و تبادل نظر کرد.

"فولاد تجارت طرق" در زمینی به مساحت ۳۵ هزار مترمربع و سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار و ۷۴۴ میلیارد ریال که در صورت تکمیل و بهره برداری برای ۱۵۰ نفر اشتغالزایی می‌کند، طرحی صنعتی بود که رسولیان از آن بازدید کرد.

عملیات اجرایی این طرح سال ۹۸ در شهرک صنعتی گرمسار آغاز شد و در زمینه تولید انواع لوله‌های بدون درز،  شمش فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی، انتقال مقاطع ساده کربنی و کم آلیاژی طبقه‌بندی نشده به بهره‌برداری خواهید رسید.

در این بازدید علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، حسن آل‌بویه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی، علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی رسولیان، معاون وزیر صمت را همراهی می‌کنند.‌

انتهای پیام

نظر شما