شناسهٔ خبر: 50251366 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیش از ۴۱ درصد دانش آموزان آبادان علیه کرونا واکسینه شدند

آبادان - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش آبادان ارائه کارت واکسیناسیون از سوی دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال برای حضور در کلاس های درس را الزامی دانست و گفت: تاکنون ۴۱.۲۱ درصد دانش آموزان آبادان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

صاحب‌خبر -

 حبیب‌اله رمضانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تصمیم ستاد ملی کرونا در خصوص بازگشایی مدارس زیر ۳۰۰ نفر دانش آموز افزود:تاکنون ۹ هزار و ۸۳۲ دانش آموز ۱۲ تا ۱۸ سال در آبادان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی افزود: به منظور ترغیب و تشویق دانش‌آموزان به تزریق واکسن به تمامی مدارس آبادان فراخوان داده شده است چرا که ورود دانش آموزان به مدرسه در آبان ماه تنها با ارایه کارت واکسیناسیون امکانپذیر است.

رمضانی بیان داشت: در حال حاضر علاوه بر مراکز تجمیعی سطح شهر ۲ مرکز مدرسه صالحین و تالار معلم برای تزریق واکسن دانش‌آموزان فعال می باشند.

وی با اشاره به واکسیناسیون جامعه فرهنگی آبادان گفت: سه هزار و ۸۹ نیروی انسانی در مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس دولتی و ۵۰۰ نفر در مدارس غیردولتی آبادان مشغول فعالیت هستند که ۸۰ درصد آنها واکسن کرونا را دریافت کردند.

مدیر آموزش و پرورش آبادان با اشاره به فعالیت مدارس حضوری در این شهر گفت: در حال حاضر پایه اول مدرسه‌های روستایی و دروس مهارتی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری فعالیت دارند.

جمعیت دانش آموزی آبادان ۶۰ هزار نفر در مقاطع مختلف تحصیلی است.

 سه هزار و ۵۸۹ نیروی انسانی در مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس دولتی و غیردولتی آبادان آموزش دانش‌آموزان را بر عهده دارند.

نظر شما