شناسهٔ خبر: 50251332 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا:

جذب رونالدو اقدام بدی از سوی یوونتوس بود

گابریله گراوینا، رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا، معتقد است که جذب کریستیانو رونالدو به سود یوونتوس نبوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم قهرمانی تیم ملی ایتالیا در رقابت‌های یورو 2020 که تابستان امسال برگزار شد، بسیاری از باشگاه‌های سری A شرایط مالی دشواری را به دلیل بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا تجربه می‌کنند.

با این حال گراوینا باور دارد که مشکلات باشگاه‌های ایتالیایی مانند مشکلاتی است که تمامی باشگاه‌ها در سایر نقاط اروپا با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. او در گفتگو با برنامه تلویزیونی تیکی تاکا اظهار داشت:« ما ورشکست نشدیم، ما با همان مشکلاتی روبرو هستیم که سایر کشورهای اروپایی دارند. در حال حاضر شرایط سختی را سپری می‌کنیم که شیوع ویروس کرونا باعث تشدید آن شده است. با این حال فوتبال ایتالیا جذاب است و در مقایسه با سایر کشورها افراد بسیاری را به خود جلب می‌کند اما به اندازه‌ای که باید پیشرفت نکرده است.»

گراوینا همچنین درباره حضور سه ساله کریستیانو رونالدو در یوونتوس نیز صحبت کرد. این ستاره پرتغال در سال 2018 با قراردادی به ارزش 110 میلیون یورو به این تیم پیوست اما تابستان امسال با 15 میلیون یورو به منچستریونایتد برگشت. او در طول این مدت در 134 بازی 101 گل برای بیانکونری به ثمر رساند و پنج جام قهرمانی شامل دو قهرمانی در لیگ ایتالیا به دست آورد.

 

 

با این حال گراوینا معتقد است که جذب او اقدام خوبی برای یوونتوس نبوده است. او در این باره گفت:« در فلسفه اعتقادی من، خرید این بازیکن اقدام درستی نبوده است. حضور او به صورت کلی برای فوتبال ایتالیا خوب بود اما من فکر نمی‌کنم تاثیر مثبتی روی یوونتوس گذاشته باشد.»

او در ادامه درباره شرایط رقابت‌های سری A در فصل جاری گفت:« من فکر می‌کنم ناپولی و دو باشگاه شهر میلان در این فصل به خوبی مجهز شده‌اند و برای حضور در کورس قهرمانی به میدان می‌روند. هرچند همیشه شگفتی‌هایی در فوتبال وجود دارد. این فصل، فصل بسیار خوبی خواهد شد.»

نظر شما