شناسهٔ خبر: 50251331 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ایران در خط مقدم مبارزه با قاچاق موادمخدر است

نماینده دفتر مقابله با موادمخدر و جرم سازمان ملل گفت: چالش موادمخدر سالهاست که بشریت را تهدید می‌کند و جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با قاچاق موادمخدر و شایسته قدردانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای مدولف امروز در همایش روند برنامه تحول راهبردی مبارزه با موادمخدر در فساد مبارزه با قاچاق موادمخدر افزود: مساله جهانی مواد افیونی و تولید آن که از افغانستان ریشه می‌گیرد و باعث شده است این همسایگی خود چالش برانگیز باشد.
وی گفت: تغییراتی که در افغانستان رخ داده، وضع مبارزه با موادمخدر در منطقه و فراتر از منطقه را پیچیده‌تر کرده است.
آقای مدولف افزود: دفتر مقابله با موادمخدر و جرم سازمان ملل متحد با همکاری دیگر موسسه‌های ملل متحد وضعیت افغانستان را تحت نظر دارند تا بتوانند راهبرد مشترکی به منظور جوابگویی به این مساله طراحی شود.
وی گفت: باردیگر مایلم به تعهد دفتر مقابله با موادمخدر و جرم سازمان ملل متحد در حمایت از جمهوری اسلامی ایران و تمهیدات مربوط به مبارزه با شبکه‌های جنایتکار موادمخدر اشاره نمایم.
نماینده دفتر مقابله با موادمخدر سازمان ملل افزود: دفتر مقابله با موادمخدر و جرم سازمان ملل متحد از کار‌های بزرگی که جمهوری اسلامی ایران ذیل کنوانسیون‌های کنترل موادمخدر انجام داده است، قدردانی می‌کند.

نظر شما