شناسهٔ خبر: 50251285 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

افتتاحیه متمرکز استانی کنگره ی ملی پرسش مهر 22 (ایران قوی)

کنگره ملی پرسش مهر 22 در گنبدکاووس به صورت متمرکز افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، مراسم افتتاحیه متمرکز استانی، در گنبد کاووس به عنوان دبیرخانه ی کنگره ی ملی پرسش مهر ۲۲ (ایران قوی) با حضور سید خلیل حسینی پاسندی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش، کمال الدین نظرنژاد معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش در کانون فرهنگی تربیتی رجایی گنبد کاووس برگزار گردید.

سید خلیل حسینی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان: مخاطبان این پرسش از دانش آموزان شروع و تمام قشر فرهنگی کشور اعم از دانشجویان و حتی بازنشستگان فرهنگی و محصلان خارج از کشور را نیز در بر می گیرد.

کمال الدین نظرنژاد معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: پرسش مهر هر ساله و در ابتدای شروع سال تحصیلی، در ماه مهر از سمت رئیس جمهور ایراد می شود و تا به امروز رؤسای جمهور کشورمان ۲۲ پرسش را در این طرح مطرح کرده اند.

از مهم ترین اهداف طرح می توان به آشنایی دوباره ذهن دانش آموزان با درس و پژوهش بعد از ۳ ماه، افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان در ارائه نظرات، پرورش روحیه پرسش گری و ایجاد نشاط و رشد و کشف استعداد ها اشاره کرد.

در پایان مراسم،  از غرفه های نمایشگاه  توانمندی های دانش آموزی در عرصه های فرهنگی هنری، علمی، سیاسی و اجتماعی  بازدیدبه عمل آمد.

 

نظر شما