شناسهٔ خبر: 50251207 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ارایه بیش از ۵ هزار خدمت به دانش بنیان‌ها در ۱۹مرکز توانمندسازی استانی

تهران- ایرنا- بیش از پنج هزار و ۷۰۰ خدمت از سال ۱۳۹۸ به شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در ۱۹ مرکز توانمندسازی استانی ارایه شده است.

صاحب‌خبر -

مرکز شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری از سال ۹۸ اقدام به طراحی و راه اندازی مراکز توانمندسازی استانی کرد تا بستری مناسب برای تسهیل دسترسی شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق به خدمات و حمایت‌های ارایه شده باشد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا ازمعاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ۱۹ مرکز توانمندسازی در استان ها از جمله اصفهان، فارس، قزوین، یزد، کرمانشاه، خراسان رضوی، خوزستان، البرز و زنجان راه اندازی شده است.

در این مراکز مشاوران بومی و متخصص به صورت حضوری با ارایه راه حل های مناسب و دقیق مشکلات و چالش های شرکت های دانش بنیان و خلاق را رفع می کنند تا گامی برای افزایش توانمندی این شرکت ها باشد.

ارایه مشاوره های کسب و کار، برگزاری دوره های آموزشی و نشست های پرسش و پاسخ تخصصی با استفاده از ظرفیت بومی هر استان از وظایف این مراکز است،  این مراکز به صورت دائمی در هر استان فعال هستند و خدمات ارایه می دهند، بیش از ۵هزار و ۷۰۰ خدمت توسط این مراکز به شرکت های دانش بنیان و خلاق ارائه شده است.

خدمات توانمندسازی توسط مرکز شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچون مشاوره های تخصصی کسب و کار، ارزشگذاری و تبادل فناوری، توسعه بازار داخلی، تبلیغات و اطلاع رسانی، تحقیقات بازار و منابع انسانی ارائه می شود،  راه اندازی این مراکز هم ذیل همین خدمت صورت می گیرد.

نظر شما