شناسهٔ خبر: 50251189 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بارتومئو: مربیان بارسا دمبله را به امباپه ترجیح دادند

جوزپ ماریا بارتومئو، رییس سابق بارسلونا، معتقد است که مربیان این تیم در جذب نکردن کیلیان امباپه مقصر هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بارتومئو که سال گذشته از ریاست باشگاه بارسلونا کناره‌گیری کرد می‌گوید که کادر فنی این تیم ترجیح داد از دمبله استفاده کند چون این وینگر توانایی بیشتری در باز کردن فضاها در زمین داشت.

این در حالی است که به گفته او گزینه جذب امباپه نیز روی میز قرار داشت و پس از انتقال این بازیکن به پاری سن ژرمن، او موفق شد نهایت استفاده را از پتانسیلش در این تیم برده و خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال مطرح کند.

بارتومئو در این باره اظهار داشت:« امکان جذب امباپه وجود داشت اما مربیان دمبله را ترجیح دادند چون آنها بازیکنی را می‌خواستند که فضاهای داخل زمین را باز کند.»

 

 

در ماه‌های اخیر افراد بسیاری درباره جذب دمبله و فیلیپه کوتینیو صحبت‌هایی را مطرح کردند که بارتومئو در واکنش به آنها گفت:« بعضی از نقل و انتقال‌هایی که ما انجام دادیم نتوانست انتظارات را برآورده کند و این در حالی بود که آنها بازیکنانی بودند که ما هزینه زیادی برایشان انجام داده بودیم اما این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد.»

او در ادامه اضافه کرد:« وقتی این دو بازیکن را به خدمت گرفتیم، آنها از سوی همه تشویق می‌شدند. کوتینیو به بارسا آمد چون اینیستا از تیم رفته بود. او بهترین بازیکن لیگ برتر در آن زمان بود. دمبله هم آمد چون نیمار از بارسا جدا شده بود.»

دمبله در حال حاضر به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در یورو 2020 قادر به حضور در میادین نیست. او هفته گذشته تمریناتش را آغاز کرد اما تاریخ دقیقی برای بازگشت او به ترکیب تیم اول اعلام نشده است. قرارداد او با بارسلونا نیز در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد.

نظر شما