شناسهٔ خبر: 50251185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد:

بستری 39 بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته 39 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و یک بیمار جان خود را از دست داد.

صاحب‌خبر -

بستری 39 بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج اردبیل، شهرام حبیب‌زاده 26 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: در 24 ساعت گذشته 39 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و یک بیمار جان خود را از دست داد.

وی افزود: مجموع واکسن تزریق شده در استان اردبیل در دو نوبت اول و دوم نیز یک میلیون 182 هزار و 885 واکسن بوده است که از این تعداد 792 هزار و 469 واکسن مربوط به نوبت اول و 390 هزار و 416 واکسن مربوط به نوبت دوم می‌باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر 122 بیمار تحت نظر هستند، ادامه داد: همچنین 34 بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل 185 نفر است که از این تعداد 56 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه ICU قرار دارند.

به گفته وی، هم‌اکنون شهرستان‌ پارس‌آباد، مشگین‌شهر، ، اردبیل، نمین و خلخال در وضعیت زرد و شهرستان‌های بیله‌سوار، اصلاندوز، گرمی، سرعین، نیر و کوثر در وضعیت آبی قرار دارند.

نظر شما