شناسهٔ خبر: 50251177 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

همزمان با هفته وحدت صورت گرفت

برگزاری افتتاحیه مسابقات استانی قرآن کریم ناجا در تبریز

تبریز- صبح امروز مسابقات استانی قرآن کریم کارکنان فرماندهی انتظامی استان آذربایجانشرقی در مسجد شهید مدنی ناجا در تبریز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظانی استان، ضمن تبریک ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) گفت: در شان و مقام قرآن کریم، حضرت علی می‌فرمایند بدانید قرآن پند آموزی است که خیانت نمی‌کند، لذا فرزندانتان را به خواندن قرآن عادت دهید و قران را سرمشق زندگی قرار دهید که بهترین الگو برای دنیا و آخرت شما است.

 حجت الاسلام محبی افزود: در این دوره از مسابقات قرآنی ناجا در استان، ۳۷۸ نفر از برادران و خواهران پرسنل نیروی انتظامی از فرماندهی انتظامی، یگان ویژه، مرکز آموزش ولیعصر(عج) و مرزبانی حضور دارند که در رشته‌های ترتیل، درک مفاهیم، روانخوانی، روخوانی و اذان با یکدیگر رقایت می‌کنند.

 فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی هم ضمن گرامیداشت هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی (ص) گفت: دشمن اقدامات بسیار پیچیده‌ای برای بر هم زدن وحدت مسلمانان در دستور کار خود قرار داده است، در بحث داعش و اسلامی که از خودشان به نمایش گذاشتند، می‌خواستند در دنیا چهره اسلام را اینگونه خشن معرفی کنند و از جمله اقدامات تفرقه افکنانه دشمنان اسلام این است که تروریست تربیت می‌کنند.

سردار عبدی افزود: خدا را شاکریم که عمر و خدمت ما را در نظام اسلامی قرار داد، امروز هم افتخار سربازی حصرت آقا را داریم، ایشان فرمودند امروز ساز و کار خوبی فراهم شده تا ده میلیون حافظ قرآن تربیت کنیم. به لطف خدا در ناجا محفل قرآنی استمرارآ در تمامی یگان‌ها پیش برده می‌شود که با انگیزه الهی همکاران ارزشمند ما صورت می‌گیرد.

وی گفت: شما توفیق دارید که قرآن می‌خوانید و حافظ قرآت هستید، این فرصت را عقیدتی سیاسی که متولی آن است فراهم کرده است، مرکز آموزش ناجا بهترین محل برای تربیت و راه اندازی نیرو‌های مخلص و آشنا به احکام و سیره ائمه اطهار است و خیر و برکت بزرگی برای ما محسوب می‌شود.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه امروز در محافل اجتماعی افرادی هستند که حافظ قرآن بوده و به صورت یک ارزش و انگشت شمار نشان داده می‌شوند، خاطر نشان کرد: باید این قشر را که از منزلت معنوی برخوردار هستند تکریم کنیم، حافظان وقاریان قرآن برای کشور و نظام اسلامی ما برکت هستند.

سردار عبدی اگر می‌خواهیم سرمایه انسانی ما حفظ شود باید در مقابل وسوسه‌ها و توطئه‌های شیطان ایشان واکسینه کنیم، اما خیلی کم اتفاق می‌افند که انسان‌های قرانی دچار لغزش شوند.

نظر شما