شناسهٔ خبر: 50250834 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۶ برنامه ورزشی در قشم اجرا می‌شود

قشم- ایرنا- فرماندار قشم گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش و با هدف ارتقای سلامتی و روح نشاط اجتماعی، ۱۶ برنامه متنوع ورزشی در قشم اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

علیرضا نصری روز سه‌شنبه در بازدید از اداره ورزش و جوانان قشم افزود: مسابقه عکاسی طبیعت‌گردی خانوادگی با شعار «سلامت پایدار، طبیعت ماندگار» برای عموم مردم از ابتدا تا انتهای هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می‌شود.

فرماندار قشم تصریح کرد: همچنین مسابقات آمادگی جسمانی از طریق فضای مجازی برای عموم بانوان جزیره قشم از ۲۶ تا ۳۰ مهرماه انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: برگزاری وبینار آموزشی «رابطه ورزش با سلامت جسمانی روان» به صورت مجازی و همچنین پیاده‌روی در طبیعت و ساحل برای مادران و دختران در پارک زیتون قشم از سایر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

نصری گفت: مسابقات دال پلان، دوز، پرتاب پنالتی بسکتبال و نمایشگاه کتاب ویژه مادران و دختران در سالن تختی قشم از سایر برنامه‌های قابل اجرا در این هفته است.

وی در ادامه از برگزاری مسابقه دارت برای عموم مردم خبرداد و افزود: مسابقه پنالتی ویژه پدران و پسران در سالن تختی قشم و مسابقات تنیس روی میز در ۲ رده نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

فرماندار قشم تصریح کرد: مسابقات چهارجانبه فوتسال دختران و سه جانبه بسکتبال پسران از سایر برنامه‌های این هفته در قشم است.

۲۶ مهرماه تا ۲ آبان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما