شناسهٔ خبر: 50250489 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور خبر داد؛

راه اندازی کانون های تقریب مذاهب در سراسر کشور

سنندج- معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از راه اندازی کانون های تقریب مذاهب در سطح مراکز و واحدهای تابعه این دانشگاه در سطح کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی امین ناجی روز سه شنبه در همایش نقش شهید سلیمانی در وحدت جهان اسلام و آزادی قدس در سنندج اظهار کرد: پذیرش سخن و دیدگاه‌های مختلف مبتنی بر مبانی نبوی یکی از نیازهای امروز ماست.

وی افزود: در چنین هفته‌ای که سالیان متمادی برگزار می‌شود نیازمند گام‌های اجرایی تر برای تحقق وحدت و همدلی همه مسلمانان هستیم.

امین ناجی اظهار کرد: اگر به سیره امام خمینی (ره) توجه کنیم به این مهم می رسیم که اسلام مرز نمی نشناسد و باید همه مسلمانان نسبت به همدیگر دغدغه مند باشند.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: در این راستا وقتی به اقدامات شهید سلیمانی نگاه می‌کنیم این دغدغه مندی و تلاش برای رفع نگرانی‌های جهان اسلام موج می‌زند.

امین ناجی افزود: شهید سلیمانی برای آرامش در جهان اسلام و رفع دغدغه مسلمانان همیشه در میدان بود و اقدامات ماندگاری را انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در جریان تقریب مذاهب اسلامی می‌خواهیم این فضای امن را برای تک تک مسلمانان داشته باشیم لذا تشکیل چنین هم اندیشی هایی می‌تواند برای اشاعه فرهنگ تقریب مؤثر باشد.

وی اعلام کرد: دانشگاه پیام نور برای افزایش همدلی تلاش داشته است که کانون‌های تقریب مذاهب را در نقاط مختلف کشور ایجاد کند و دبیرخانه این حرکت ملی در استان گلستان فعال است.

امین ناجی اظهار داشت: پس از پایان همه گیری کرونا و بازگشایی دانشگاه‌ها شاهد فعال شدن این کانون‌ها خواهیم بود و فعالیت آنها در تمام استان‌های کشور خواهد بود.

نظر شما