شناسهٔ خبر: 50250317 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

اکبرپور: پنجره تیم‌مان هنوز باز نشده است؛ واقعا گرفتار شده‌ایم

صاحب‌خبر - به گزارش ایلنا، علیرضا اکبرپور در مورد شکست سنگین ماشین سازی با نتیجه ۴ بر صفر مقابل شهرداری همدان به خبرنگار ما گفت: به خاطر اینکه پنجره تیم بسته است و نفراتی گرفته بودیم به گفته  مدیریت باشگاهای قربانی پنجره باز می شود و ما هم به این موضوع خیلی امیدوار بودیم. تا چند ساعت قبل از بازی گفتند که پنجره باز نمی‌شود اگر در مسابقه هم شرکت نمی‌کردیم به نوعی دچار ورشکستگی می‌شدیم و خودتان هم می‌دانید اگر یک تیم در یکی دو بازی پشت سر هم بازی نکند به یکی دو لیگ پایین‌تر می‌رود روز گذشته شنیدم که قانون تازه آمده که اگر تیم بازی نکند کلاً منحل می‌شود برای اینکه چنین شرایطی پیش نیاید به ۷ نفر از بازیکنان جوانان و امید زنگ زدم ۱۴ نفر را جمع کردند و آوردند.
او در در همین باره ادامه داد: من نباید چنین مسئولیتی را قبول می‌کردم ولی هواداران ماشین‌سازی هم مظلوم واقع شدند یک مدتی دست آقای زنوزی بود که مشکلی نداشت ولی از زمانی  که مالک جدید آمده تیم شرایط بدی داشته. همه بچه ها گذاشتند رفتند چون تا الان پولی به آنها داده نشده بود و بعضی از بچه ها نیز بیرون ماندند.
سرمربی ماشین سازی در خصوص جریمه این باشگاه به دلیل مسئله توپ جمع کن در دیدار سال گذشته با پرسپولیس گفت: من این موضوع را در خبر ها دیدم. نمی دانم بر چه اساسی این رای داده شده است؟ یکی دیگر به توپ جمع کن فحش داده ماشین سازی جریمه شده البته من نمی دانم شاید دلایل خودشان را دارند ولی باید از توپ جمع کن دلجویی می شد.
اکبرپور در پایان صحبت هایش افزود: واقعا گرفتار شدیم و تا الان پنجره تیممان باز نشده امیدوارم مسئولین استان و فدراسیون فوتبال اجازه ندهد این تیم های ریشه دار که قدمت دارند به این راحتی به این وضع بیفتند.

برچسب‌ها:

نظر شما