شناسهٔ خبر: 50250116 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

اپل در سکوت خبری، کیس شارژ بی‌سیم مبتنی بر مگ‌سیف برای ایرپاد پرو ارائه می‌دهد

مهدی هنرمند

طبق اعلام اپل، کاربران می‌توانند ایرپاد پرو را با کیس شارژ جدید با پشتیبانی از مگ‌سیف و با همان برچسب قیمتی گذشته سفارش بدهند.

صاحب‌خبر -

شب گذشته، اپل در جریان رویداد Unleashed، سومین نسل ایرپاد استاندارد را رونمایی کرد؛ هدفونی که اکنون طراحی آن به ایرپاد پرو نزدیک شده و دارای یک کیس شارژ جدید با پشتیبانی از مگ‌سیف است؛ اما با گذر از ایرپاد ۳، اپل در سکوت خبری کیس شارژ جدیدی نیز برای ایرپاد پرو در دسترس قرار داده است که همراه با هدفون مذکور، ۲۵۰ دلار قیمت دارد.

کیس یادشده تغییر خاصی در افزایش سرعت شارژ دستگاه ایجاد نمی‌کند و اصلی‌ترین وجه تمایز آن با مدل قبلی، به استفاده از آهن‌ربا برای متصل شدن به شارژر مگ‌سیف بازمی‌گردد. البته باید به این نکته توجه داشت که کیس قبلی نیز با توجه به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، می‌توانست با مگ‌سیف شارژ شود؛ اما افزودن آهن‌ربا می‌تواند اتصال قوی‌تری بین شارژر و کیس ایجاد کند و تجربه بهتری نسبت به مدل قبلی داشته باشد.

به نظر نمی‌رسد اپل قاب شارژ مگ‌سیف جدید را به‌عنوان لوازم جانبی مستقل به‌ فروش برساند؛ بدین معنی که کیس یادشده فقط همراه ایرپاد پرو در دسترس خواهد بود. برای یادآوری، سال ۲۰۱۹ اپل مدل جدید هدفون‌ بسیار محبوب ایرپاد پرو را رونمایی کرد. این هدفون با ارائه قابلیت‌هایی ازجمله حذف نویز فعال و کیفیت صوتی بهتر در مقایسه‌ با ایرپاد معمولی، فروش بسیار مناسبی تجربه کرده است؛ اما تقریبا دو سال از معرفی آن می‌گذرد و اپل خود را برای رونمایی نسل دوم این محصول آماده می‌کند‌.

تاکنون شایعات متعددی از ایرپاد پرو بعدی منتشر شده است و اغلب آن‌ها بر این اصل واحد اتفاق نظر دارند که طراحی آن تغییر خواهد کرد و احتمالا حسگرهای بیشتری به آن اضافه خواهد شد. گفته می‌شود اپل در سال آینده میلادی ایرپاد پرو ۲ را با تراشه صوتی H2، بهبود قابلیت حذف نویز و موارد دیگر رونمایی خواهد کرد.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با ایرپاد به این صفحه مراجعه کنید.

نظر شما