شناسهٔ خبر: 50249941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه:

تیم کشتی سینا صنعت امسال به دنبال کسب عنوان قهرمانی است

ایذه- سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه گفت: سینا صنعت ۶ سال پیاپی جزو ۴ تیم برتر ایران بوده و این تیم امسال به دنبال کسب عنوان قهرمانی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

ملک محمد بویری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه لیگ امسال کشتی کشور از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود، گفت: تعداد تیم‌های شرکت‌کننده افزایش پیدا کرده و همچنین تقسیم ملی پوشان در ۱۶ تیم، شرایط را برای تیم‌های مدعی بیش از پیش سخت کرده و امید است که لیگ بیست و یکم کشتی کشور به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه سینا صنعت امسال به دنبال کسب عنوان قهرمانی خواهد بود، ادامه داد: سینا صنعت ۶ سال پیاپی جزو ۴ تیم برتر ایران بوده و امسال با تکیه به کشتی گیران مستعد باشگاه و با بهره گیری از باتجربه‌ها در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

بویری در مورد حضور هواداران در لیگ برتر کشتی اظهار کرد: امید است که شرایط حضور هواداران در مسابقات فراهم شود چرا که این موضوع به کشتی گیران و کادر فنی روحیه و انگیزه می‌دهد.

سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه درباره آخرین وضعیت این تیم بیان کرد: قبل از آغاز دور رفت لیگ به مدت یک هفته اردوی آماده‌سازی را در یکی از شهرهای استان اصفهان برگزار می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان نگاه ویژه‌ای را به لیگ داشته باشند، اظهار کرد: بیشتر کسانی که هم اکنون در تیم ملی حضور دارند از همین لیگ شروع کرده و استعداد خود را به رخ همگان کشیدند و با جدی گرفتن لیگ و توجه به استعدادها مطمئن باشید در آینده شاهد کسب نتایج درخشانی در تمام رده‌های ملی در دو رشته فرنگی و آزاد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و یکمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی با حضور ۱۶ تیم و به‌صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

در گروه «ج» رقابت‌های لیگ برتر کشتی تیم‌های سینا صنعت ایذه، برهپویان شهید سلیمانی، رضا پویش جنوب و جوانان البرز از ۱۱ آبان ماه به مصاف یکدیگر می‌روند.

نظر شما