شناسهٔ خبر: 50249910 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آزمایشگاه کالاهای وارداتی به بندرعباس منتقل شود/ ضرورت نظارت بیشتر بر آزمایشگاه‌های همکار اداره استاندارد

دادستان بندرعباس بر نظارت بیشتر بر آزمایشگاه های همکار و شرکت‌های بازرسی خصوصی تاکید کرد و گفت: بایستی برای تخلفات آنها اعلام جرم شود و با متخلفان برخورد خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی در نشست با مدیرکل استاندارد هرمزگان با اشاره به اهمیت نظارت بر جایگاه های سی ان جی نیز گفت: به این جایگاه‌ها اعلام کرده ایم و ضرب الاجل ۱۵ روزه برای رفع معایب و نواقص و استانداردسازی داده ایم و بعد از این مدت با جایگاه هایی که مقررات را رعایت نکنند و استانداردسازی نکنند، برخورد قاطع خواهد شد و تعطیلی را بدنبال خواهند داشت.

وی بر گسترش فعالیت ادارات استاندارد در تمام شهرهای استان تاکید کرد و افزود: انتظار می‌رود در 4 شهری که اداره استاندارد وجود ندارد، بزودی اداره استاندارد فعال شوند و درصورت نیاز، حاضریم حمایت های لازم را داشته باشیم.

دادستان بندرعباس تاکید کرد: آزمایش‌هایی که از کالاهای وارداتی به بندرعباس در تهران انجام می‌شود؛ نیاز است این آزمایشگاه ها در بندرعباس مستقر شود و انتظار می رود که این آزمایشگاه ها به بندرعباس منتقل شوند و آزمایش‌ها را در همین شهر انجام شود.

قهرمانی درباره آسانسورهای در مراکز پزشکی، دولتی و… نیز گفت: این آسانسورها بایستی به صورت دوره ای مورد بازرسی و ارزیابی قرار گرفته و برای رفع مشکلات آنها نیز ضرب الاجل معین شود و در صورتی که اقدام به رفع نواقص نشود، برخورد لازم با آنها صورت گیرد.

انتهای پیام/ 88055

نظر شما