شناسهٔ خبر: 50249870 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

حاجی‌بابایی در تشریح نشست هم‌اندیشی و کارآمدی سیاست‌های کلان؛

وضعیت اقتصادی کشور با حضور معاون رئیس جمهور بررسی شد/تاکید رضایی بر وجود هماهنگی میان تیم اقتصادی دولت

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: امروز صبح نشست هم‌اندیشی و کارآمدی سیاست‌های کلان نظام با حضور محسن رضایی بررسی شد.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز صبح نمایندگان با محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: امروز ساعت 6 تا هشت صبح جلسه‌ هم‌اندیشی و کارآمدی برای بررسی نحوه اجرای سیاست‌های کلی نظام با حدود بیش از شصت نفر از نمایندگان برگزار شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس افزود: ما از معاون اقتصادی رئیس جمهور دعوت کرده بودیم تا در این نشست ضمن تبیین وضعیت اقتصادی کشور و راهبردهای دولت در این خصوص اعلام کند، دولت چه سیاست‌هایی را برای کنترل قیمت‌ها، کاهش کسری بودجه، رونق کسب و کار و افزایش سرمایه اجتماعی دارد.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: آقای رضایی تحلیلی را از وضعیت اقتصادی کشور ارائه و در ادامه به سوالات نمایندگان در زمینه های گوناگون پاسخ داده و اعلام کرد، هماهنگی بسیار خوبی در میان تیم اقتصادی دولت وجود دارد و در حال بررسی مسایل کشور هستند، دولت برای مشکلات اقتصادی و کسری بودجه  برنامه دارد و مردم در آینده‌ای نزدیک شاهد تاثیرات این برنامه در کشور خواهند بود./

پایان پیام

نظر شما