شناسهٔ خبر: 50249723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

۵۲۵ دستگاه تراکتوربه ناوگان ماشین‌های کشاورزی استان همدان اضافه شد

همدان- رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان بابیان اینکه ۵۲۵ دستگاه تراکتور از محل خط اعتباری شماره ۹ مکانیزاسیون کشاورزی در سال ۱۴۰۰ به استان همدان اختصاص پیدا کرد،گفت: تاکنون ۴۷۵ دستگاه جذب شده است و معادل ۹۱% سهمیه اختصاصی است و در واقع این تعداد تراکتور ‌به ناوگان ماشین‌های کشاورزی استان اضافه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین ،مهدی جهانگیری‌صالح اظهار کرد: از محل خط اعتباری شماره ۹ مکانیزاسیون کشاورزی در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان به استان همدان اختصاص پیدا کرد که خوشبختانه کل مبلغ جذب شده و به صددرصد عملکرد رسیده‌ایم.

وی گزارشی مختصر از تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون ارائه کرد و افزود: همچنین در این رابطه تعدادی پرونده در بانک‌ها داریم که تاکنون اعتباری به آنها تعلق نگرفته است و امیدواریم با رایزنی بتوانیم اعتباری برای این پرونده‌ها جذب کنیم.

وی ادامه داد: ۵۲۵ دستگاه تراکتور از این محل به استان همدان اختصاص پیدا کرد که تاکنون ۴۷۵ دستگاه جذب شده است و معادل ۹۱% سهمیه اختصاصی است و در واقع این تعداد تراکتور ‌به ناوگان ماشین‌های کشاورزی استان اضافه شد.

جهانگیری‌صالح با بیان اینکه شهرستان‌های فامنین و درگزین با جذب صددرصد سهمیه در این زمینه پیشتاز بوده‌اند، تصریح کرد: با همکاری بانک ملی اعتباری برای افرادی که در طرح جهش تولید یا افزایش عملکرد اراضی دیم استان فعالیت دارند اختصاص داده شده است.

نظر شما