شناسهٔ خبر: 50249449 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اهتمام به قرآن، باید از معیارهای گزینش مدیران مدارس باشد

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز استان تهران گفت: میزان اهتمام و توجه به قرآن، عترت و نماز باید از مهمترین معیارهای گزینش مدیران مدارس باشد.

صاحب‌خبر -

مهدی نعیمی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز استان تهران صبح امروز در حاشیه برگزاری چهارمین دوره توانمندسازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران گفت: میزان اهتمام و توجه به قرآن، عترت و نماز باید از مهمترین معیارهای گزینش مدیران مدارس باشد. در واقع باید این باور در مدیران وجود داشته باشد که توجه به فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز به معنای واقعی کلمه در اولویت است و اگر این نگاه در مدیر مدرسه حاکم باشد، تمام فعالیت‌های آن مدرسه رنگ و بوی قرآن، عترت و نماز خواهد گرفت. 

وی گفت: چشم انداز فعالیت های قرآن، عترت و نماز را در شهر تهران رو به رشد می بینیم. البته این ثمره تلاش‌های همه همکاران است که باید با قوت ادامه پیدا کند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز استان تهران افزود: بحث برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای مدیران مدارس، معاونین و مربیان پرورشی از جمله مهمترین نیازهای حال حاضر دستگاه تعلیم و تربیت در حوزه فعالیت های قرآن، عترت و نماز می‌باشد.

نعیمی خاطرنشان کرد: برگزاری جشن تکلیف ده هزار نفری پسران نومکلف در محضر مقام معظم رهبری و همچنین برگزاری جشن تکلیف دوازده هزار نفری دختران پایه سوم ابتدایی در مصلی تهران از جمله بهترین و موفق ترین تجربیات ما در اداره قرآن، عترت و نماز شهر تهران است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

نظر شما