شناسهٔ خبر: 50249426 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

ایجاد ۷۷ کد رشته کنکوری در حوزه پرورشی

موج نیوز

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی عترت و نماز و همچنین توسعه فرهنگ قرآن را اولین اولویت معاونت پرورشی و فرهنگی برشمرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، حسن شربتدار در آیین افتتاحیه چهارمین دوره آموزشی توانمندسازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز که در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: این دوره یکی از بهترین دوره های توانمندسازی در راستای مدیریت دانش انسانی است.

وی افزود: توسعه فرهنگ قرآن، عترت و نماز اولین اقدام معاونت پرورشی و فرهنگی بوده است،  کسب رتبه های قرآنی در شرایط  زیست بوم جدید، اجرای طرح حفظ جز سی قرآن، و .... از جمله گام هایی است که در این راستا برداشته شده است.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی تصریح کرد: سیاست دوم این معاونت، توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است لذا برگزاری اردوهای راهیان نور از جمله برنامه های این حوزه است.

وی بر تقویت مهارت های دانش آموزان تأکید و گفت: باز مهندسی سازمان دانش آموزی در راستای  بیانیه گام دوم انقلاب، توسعه و تقویت زیرساخت ها، افزایش بودجه پرورش در سال ۹۹ و توسعه و تقویت حوزه نیروی انسانی، ایجاد دو رشته مستقل امورتربیتی، ایجاد ۷۷ کد رشته در کنکور در حوزه پرورشی از جمله برنامه های معاونت پرورشی و فرهنگی است.

شربت دار خاطرنشان کرد: طراحی و بازسازی برنامه های پرورشی در زیست بوم جدید و ارائه برنامه های پرورشی در شبکه شاد ،  بخشی از عملکرد حوزه پرورشی است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی ادامه داد: تأسیس خط ۱۵۷۰ اورژانس اجتماعی، ایجاد مرکز کنترل اردوها، توسعه مجلس دانش آموزی و ... از جمله برنامه های معاونت پرورشی و فرهنگی است.

برچسب‌ها:

نظر شما