شناسهٔ خبر: 50249225 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اخبار کوتاه از شهرستان میاندوآب

مهاباد- ایرنا- معرفی سرپرستان اداره‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌های چهاربرج و باروق، دعوت از مربی میاندوآبی به اردوی تیم ملی پاراتنیس روی میز جوانان، پیوستن فوتبالیست میاندوآبی به تیم ماشین سازی تبریز و مشخص شدن ‌نتیجه مسابقات فوتبال دسته یک و ۲ باشگاهی میاندوآب‌ از جمله اخبار کوتاه این شهرستان هاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، طی حکمی از سوی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، "رضا مقدم" و "یوسف وکیلی" به ترتیب به سمت سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌های چهاربرج و باروق منصوب شدند. 

با استقرار اداره‌های جهاد کشاورزی در این شهرستان‌ها، مراسم معارفه سرپرستان این اداره‌ها با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع، مشاور رئیس سازمان و رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب‌ و مسوولان این شهرستان‌های جدیدالتاسیس برگزار شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی چهاربرج کارشناس ارشد مهندسی کشاورزی با گرایش زراعت و دارای ۲۸ سال سابقه فعالیت در جهاد کشاورزی میاندوآب و شهرداری چهاربرج به عنوان شهردار چهاربرج، رئیس اداره آموزش و ترویج کشاورزی مدیریت جهاد کشاورزی میاندوآب و مدیرعامل تعاونی های تولید روستایی را در کارنامه کاری خود دارد.

همچنین سرپرست جهادکشاورزی باروق نیز با مدرک کارشناس مهندسی باغبانی و دانشجوی رشته گیاهان دارویی در مقطع فوق لیسانس است.

 وکیلی با ۲۹ سال سابقه فعالیت در جهاد کشاورزی به عنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان‌های میاندوآب و شاهین دژ و معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خدمت کرده است.

براساس مصوبه هیات وزیران در تاریخ ۲۷ تیرماه امسال بخش‌های باروق به مرکزیت باروق و مرحمت‌آباد به مرکزیت چهاربرج به شهرستان ارتقا و  فرمانداری این شهرستان‌ها با منفک شدن از شهرستان میاندوآب  افتتاح شدند.

مربی شایسته میاندوآبی به اردوی تیم ملی پاراتنیس روی میز جوانان دعوت شد

رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب‌ گفت: "حمید قراجه‌داغی" مربی شایسته اهل این شهرستان تنها نماینده آذربایجان غربی به سومین اردوی تیم ملی پاراتنیس روی میز جوانان دعوت شد.

 رضا زرندی افزود: طبق اعلام فدراسیون تنیس روی میز ، سومین اردوی تیم ملی پاراتنیس روی میز ایران با حضور ۶ بازیکن زیر نظر ۲ مربی در کلاس های ایستاده از تاریخ ۲۷ مهرماه تا پنجم آبان ماه در خانه تنیس روی میز اصفهان برگزار خواهد شد.

اخبار کوتاه از شهرستان میاندوآب

وی اضافه کرد: مسابقات قهرمانی پارا تنیس روی میز جوانان آسیا آذرماه سال جاری در کشور بحرین برگزار خواهد شد.

فوتبالیست خوش آتیه میاندوآبی به تیم ماشین سازی تبریز پیوست

وی ادامه داد: "علیرضا فرجیان" فوتبالیست اهل میاندوآب با عقد قراردادی به تیم ماشین سازی تبریز حاضر در مسابقات لیگ دسته یک کشور پیوست.

اخبار کوتاه از شهرستان میاندوآب

 رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب‌ با اشاره به اینکه فرجیان پیش از این در تیم های پایه و سهمیه زیر ۲۱ سال تراکتور تبریز بازی می کرد، گفت: این ورزشکار فوتبال خود را ابتدا از تیم های فوتبال و فوتسال میاندوآب شروع کرده است.

قهرمان مسابقات فوتبال دسته یک و دسته ۲ باشگاهی میاندوآب در سال جاری مشخص شد

زرندی افزود: مسابقات فوتبال باشگاهی دسته یک با حضور ۱۲ تیم در ۲ گروه ۶ تیمی به صورت دوره ای و دسته ۲ نیز با شرکت هشت تیم بصورت دوره ای و در یک گروه با هم به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: در نهایت تیم های "وحدت خیرآباد" و "میلاد گوگ‌تپه" از دسته یک به عنوان تیم های برتر ۲ گروه به فینال راه یافتند.

وی با بیان اینکه بازی فینال با برتری و قهرمانی تیم وحدت خیرآباد به پایان رسید و به مسابقات استانی سال ۱۴۰۱ راه یافت، اظهار داشت: همچنین تیم‌های "کشت صنعت زرین دشت آذربایجان" و "جوانان شلوند" از دسته ۲ رقابت ها ضمن کسب مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی جواز حضور در مسابقات دسته یک سال ۱۴۰۱ باشگاه های میاندوآب را کسب کردند.

اخبار کوتاه از شهرستان میاندوآب

وی بیان کرد: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز مسابقات فوتبال باشگاهی شهرستان میاندوآب با حضور مسوولان و پیشکسوتان فوتبال در ورزشگاه آزادی میاندوآب برگزار شد.

زرندی گفت: همچنین در این مراسم از مسوولان برگزاری مسابقات، کادر داوری و تیم های برتر مسابقات فوتبال دسته یک و دسته ۲ باشگاهی میاندوآب با اهدای حکم و کاپ قهرمانی تجلیل به عمل آمد.

میاندوآب در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است و یکی از شهرهای قهرمان خیز در رشته‌های مختلف ورزشی به شمار می‌رود.

نظر شما